Skip to content

Velkommen..

7. oktober 2009

meh

Jeg har lyst til å prøve meg på litt blogging igjen.
Håper at du som fulgte meg på blogspot har lyst til å fortesette å lese bloggen min her.
Designet er ikke helt ferdig.. Skal lage meg en ny header og kanskje få litt mer farger her inne.

Men akkurat nå har jeg lyst til å komme i gang med blogginga igjen.
Vi blogges ;D

4 kommentarer leave one →
  1. 8. oktober 2009 10:20 am

    Ååå ENDELIG!! Dette har jeg venta på leeeenge nå frøken flott =)
    Gleder meg masse til å følge med her =)
    Klemme på!!

    • 8. oktober 2009 1:29 pm

      Så hyggelig, søta! Skal prøve å komme meg ordentlig i gang snart! :D
      Stoor klem!

  2. 26. oktober 2009 4:45 pm

    Flott at du også fortsetter :) Bildet var veldig fint forresten.

  3. 29. oktober 2009 9:14 am

    Tine: Tusen takk! :D

Legg igjen en kommentar

