Skip to content

Paljettmania!

21. oktober 2009

paljettmania2

paljettmania1

Paljettlue fra Lindex: 149,-
Paljettbolero fra Sisters Point: 350,-

7 kommentarer leave one →
  1. 21. oktober 2009 10:20 am

    Så søte:)

  2. 22. oktober 2009 6:54 pm

    Så bra du er tilbake:-) Grattis med ny blogg:-) Veldig fin!

  3. 23. oktober 2009 1:20 pm

    Så heerlige! elsker paljetter..Alltid gjort det, kommer alltid til å gjøre det :D

  4. 24. oktober 2009 10:37 pm

    Så bra at du er tilbake i bloggeverden! Så på den paljettlua i dag. Den er veldig kul og kommer til å pryde mitt hode i vinter også!
    Gleder meg til å følge bloggen din videre!

  5. 26. oktober 2009 3:25 pm

    Solveig: Ikke sant! Jeg er helt overbevist om paljetter! :)

    Camilla: Takk for det! Klarer jo ikke å holde meg borte vettu. Hihi

    Marte: Åh, jeg er først overbevist nå. Men nå er jeg skikkelig overbevist også. Paljetter er kuult :D

    Hilde: Takk for det! Hyggelig at du vil fortsette å lese bloggen min!
    Paljettlua er så søøt. Den er nok kanskje ikke så varm, men pyttpytt ;)

  6. 26. oktober 2009 4:46 pm

    Paljettlua minner meg om Juliette Lewis. Kul stil.

  7. 29. oktober 2009 9:15 am

    Hihi, jaa. Det er sant :)
    Brukte den for første gang i går og må si jeg er veldig fornøyd ;)

Legg igjen en kommentar

