Skip to content

Rødrutet.

26. oktober 2009

rødjakke4

rødjakke3

Jeg hadde ikke tenkt til å kjøpe meg noen ny vinterjakke i år. Det er jo begrensa hvor mange man trenger, og jeg har allerede vinterjakker i alle farger (nesten ;)). Men så fikk vi denne jakka inn på jobben og da var jeg solgt. Likte så godt formen på den, i tillegg til de store rutene og de kule knappene!

Jakke: Ichi
Lang singlet: b.young
Jeanstights: Ichi
Støveletter: Økonomisko
Sløyfe: H&M Barn

7 kommentarer leave one →
  1. 26. oktober 2009 4:44 pm

    Du kledde den veldig godt :)

  2. 27. oktober 2009 6:56 pm

    Oj! Den så mye finere ut på deg enn på bilde jeg har sett! Tror kanskje jeg må ta meg en tur innom jobben å se litt på den der altså… ;)
    Fin var den, ihvertfall på deg lille!!

  3. 28. oktober 2009 12:07 pm

    Så fin den var! Du er bra søt også da, digger håret ditt :)

  4. 29. oktober 2009 8:44 am

    Jakken var kjempstilig, ruter er jo så fint, og helt rett i vinter:) Fin outfit ellers også, classy!

  5. 29. oktober 2009 9:19 am

    Tine: Tusen takk :)

    Jabbtaus: Hihi, synes ikke den var såå fin selv, før jeg tok den på. Da var jeg solgt gitt :P Du får gå å prøve den du og! Hvis ikke er har det vel kanskje kommet noe annet fint du kan titte på. Hihi.

    Marte: ååh, tusen takk. Det var hyggelig sagt! :D

    Hanne: Takk! :D

  6. 29. oktober 2009 10:53 am

    Veldig stilig jakke!

  7. 29. oktober 2009 11:52 am

    Takk, Silje. Er visst blitt den nye favorittjakka ;)

Legg igjen en kommentar

