Skip to content

Happy Halloween!

1. november 2009

halloween1halloween2

På fredag var jeg på en kjempemorsom Halloweenfest hos iselillja.
De fleste var utkledd som noe skummelt, men jeg er ikke så innmari skummel av meg, så jeg var dame fra 1920-tallet. Det er utrolig hvor gøy det er å danse i frynsekjole! ;D

Kjole: Ichi
Hårpynt: Kappahl
Brosje: Kappahl
Strømpebukse: H&M
Pumps: Skopunkten
Hanske: monikapolitan.com

6 kommentarer leave one →
  1. 1. november 2009 2:11 pm

    Så stilig du var da :)

  2. 1. november 2009 3:09 pm

    btw: jeg har tagget deg på bloggen min :)

  3. 1. november 2009 7:11 pm

    Supersøta! Du var kanskje ikke kveldens skumleste, men du var DEFINITIVT kveldens fineste! :) Og jeg vil også ha sånn kjole å danse i! <3

  4. 1. november 2009 9:33 pm

    Marte: Takktakk! ;D Så morsom tag, skal se på den i løpet av uka! :D

    iselillja: Awh, søta! Du var også veldig fin da! Hihi, jeg tror du også må skaffe deg en sånn kjole, så kan vi gå på byen å shake løs :P

  5. sara permalink
    2. november 2009 2:49 am

    Hei du :) var innom den andre bloggen din der jeg kom over noen kjoler til julebord.. la inn en kommentar der også, men fant ut at du nå befinner deg her. lurte på hvor de to nederste kjolene til venstre var kjøpt. vet at det er et gammelt innlegg, men kanskje de fortsatt har noe lignende ;)

    • 2. november 2009 11:42 am

      Hei, Sara!
      Jeg sendte en kommentar til deg på den gamle bloggen. Jeg husker dessverre ikke hvor de kjolene er fra :/
      Så i innlegget at jeg bare har funnet dem på kk.no og ikke skrevet hvor de er fra.
      Beklager :/

Legg igjen en kommentar

