Skip to content

Tagget: Åtte mest brukte ting.

2. november 2009

Jeg har blitt tagget av søte Marte til å vise frem åtte ting som jeg bruker mye:

1. Mest brukte neglelakk: Isadora Perfect Nail Polish French Lily og blank neglelakk fra Depend brukes ca like mye.
2. Mest brukte lebestift/lipgloss: Her bruker jeg Indian Pink fra Nyx sammen med en rød cherrygloss over.  Gir en kjempefin farge sammen. Begge to har jeg fått av Marte :D

mestbrukt2og3

3. Mest brukte parfyme: Denne er veldig enkel. Emporio Armani. Har brukt den samme parfymen i 10 år tror jeg ;)
4. Mest brukte hårprodukt: Her må jeg vise frem to ting..Bruker stort sett begge deler. Hårspray og Dust it. Akkurat nå er det Sunsilk sin hårspray. Pleier å bytte på litt.

mestbrukt4og5

5: Mest brukte veske: Denne er også veldig enkel. Den svarte vesken min fra Sonize har blitt brukt hver dag siden jeg kjøpte den. Den passer til alt og rommer det meste.
6. Mest brukte topp/cardigan: Dette er ikke så enkelt å svare på, siden det varierer veldig hva jeg tar på meg, men denne lange cardiganen fra b.young har iallefall blitt mye brukt i høst.
7. Mest brukte øredobber: Jeg er ikke flink til å bruke øredobber, men de få gangene jeg har gjort det har det nok vært disse fra H&M.
En liten gave fra mamma :)

mestbrukt67og8

8. Mest brukte sko: Jeg har ikke hatt dem så veldig lenge, men siden jeg kjøpt dem for noen uker siden så har jeg brukt dem nesten hver dag.
Helt klart favorittskoene i høst. Fra Økonomisko.

mestbrukt1

Jeg har lyst til å tagge disse fine jentene:

* Hilde
* iselillja
* Hanne
* Kamillagorilla

4 kommentarer leave one →
  1. 7. november 2009 12:00 pm

    Så gøy å se! Masse fint..

    Fint at du har fått nytte av det jeg sendte til deg :)

    BTW: Falt helt for støvlettene dine.. nesten slik at jeg fikk lyst å gå på økonomisko med engang :D

    • 8. november 2009 6:56 pm

      Ja, jeg har fått brukt flere av de tingene du sendte. :D
      Du får ta deg en tur på Økonomisko. Jeg er iallefall superfornøyd med dem. De passer til alt. Ikke var prisen så ille heller. 500 kroner :)

  2. 10. november 2009 9:39 pm

    Ååååh, jeg lover å svare, men må ta det til helgen så jeg har tid til å hente frem og ta bilder av alle tingene. Jobber lange dager denne uka, så blir bare tid til trening etter jobb.
    Skal se om jeg ikke får tatt utfordringen din i helgen!

  3. 11. november 2009 12:40 pm

    Jaa, gjør det når du har tid. Det er ikke noe tidspress ;) Skal titte innom i løpet av helgen for å se dine favoritter da. Det er alltid gøy :)

Legg igjen en kommentar

