Skip to content

Nytt smykke.

9. november 2009

kappahlsmykke

Kappahl kan virkelig hvis de vil altså!
Jeg fant dette fine smykket da jeg var på en bytur på lørdag :)

Pris: 149,-

5 kommentarer leave one →
  1. 9. november 2009 9:26 pm

    svar: Tack så mycket! vilket fint halsband du har köpt :)
    kram

  2. 10. november 2009 10:11 pm

    skikkelig stilig smykke.. Og du hadde veldig fin stil. Hvordan finne dere alle disse klærne ? TIP ?

    FIN blogg :)

  3. 11. november 2009 12:42 pm

    Johanna: Tusen takk :)

    Lovise: Åh, tusen takk. Hyggelig at du synes det! Jeg må i grunn si at jeg handler stort sett bare på de vanlige butikkene.. H&M, Lindex, Gina osv. I tillegg jobber jeg i en b.young butikk, så det blir en del klær derifra kan du si ;)

  4. 12. november 2009 5:18 pm

    Fint smykke. Ja Kappahl har none slike funn i blant:-)

Legg igjen en kommentar

