Skip to content

Fredagsfin.

13. november 2009

inneute

Dere som har fulgt bloggen min en stund har sikkert fått med dere hvor glad jeg er i volanger.
Volanger, volanger, volanger. Jeg digger det!
Derfor var det vel ingen overraskelse at jeg bare MÅTTE ha dette skjørtet fra Ichi!
Og siden det er fredag synes jeg det er lov å pynte seg litt! :)
Nå er det jobb!

God helg alle sammen! :D

Skjørt: Ichi
Singlet: b.young
Bolero: Ichi
Strømpebukse: Indiska
Støveletter: Økonomisko
Jakke: Ichi
Lue: H&M
Brosje (på lua): Accessorize
Ring: H&M
Sløyfe: H&M Barn

12 kommentarer leave one →
  1. 13. november 2009 11:24 pm

    Vannvittig stilig skjørt! I love!! <3
    Oooog jeg elsker den store ringen din :)
    Fina!

    • 16. november 2009 2:52 pm

      Takk, søta! Absolutt ingen tvil om at jeg måtte ha det skjørtet. :)

  2. 14. november 2009 1:22 pm

    nice skirt :)

  3. 15. november 2009 6:44 pm

    loving that skirt and you have amazing hair – jealous xxxx

  4. 16. november 2009 9:15 pm

    Det skjørtet var utrolig kult! Fint på fest også med en blondetopp, kanskje?

    • 17. november 2009 1:29 pm

      Ja, jeg tror nok jeg kommer til å bruke det på fest også.
      Stæsje det litt mer opp med en finere topp og noen pumps.
      Er iallefall sikker på at jeg kommer til å bruke det mye ;)

  5. 17. november 2009 10:00 am

    Nydelig antrekk! Likte det veldig godt!

  6. 20. november 2009 10:57 pm

    WOW! lOVE IT :-)

Legg igjen en kommentar

