Skip to content

161109.

16. november 2009

161109

Topp: Kappahl
Singlet under: b.young
Jakke: b.young
Jeans: Ichi
Ankelstøveletter: Skopunkten

6 kommentarer leave one →
  1. 16. november 2009 9:02 pm

    Kult antrekk :)

  2. 17. november 2009 4:36 pm

    Så søt du var! Og du med det fine håret<3

    • 18. november 2009 8:05 pm

      Tusen takk! Hyggelig at du sier det. Jeg er nemlig ikke alltid så god venn med håret mitt.
      Men det er vel sånn det er, man vil jo alltid ha noe annet enn det man har ;)

  3. 19. november 2009 8:03 pm

    Masse fine antrekk du har lagt ut. Du tar flotte bilder. Jeg sliter litt med det derfor blir det lite antrekksbilder. Skal se å skjerpe meg:-)

    • 22. november 2009 9:57 pm

      Tusen takk. Hyggelig at du synes det. Skjønner at det er litt vanskelig når man ikke får til de bildene man vil, men jeg synes du har fine antrekk. Så du må fortsette å vise dem frem :)

Legg igjen en kommentar

