Skip to content

You Don’t Know Jacques!

23. november 2009

Matt neglelakk fra OPI sin Suede-kolleksjon.
Dette er min første OPI-lakk og jeg liker den veldig godt. Må nok prøve flere av fargene fra denne kolleksjonen.

Jeg betalte ca 60 kroner for den på Ebay.

8 kommentarer leave one →
  1. 23. november 2009 4:55 pm

    Oi, den var stilig! Likte at den var såpass matt, selvom den glitrer. Cool!

    • 24. november 2009 7:18 pm

      Ikke sant! Derfor jeg bare måtte ha den.
      Gøy å prøve noe annet enn de vanlige blanke :)

  2. 25. november 2009 1:27 pm

    Så söt! :)
    Va kul att du fortsätter följa min blogg, blir så glad. Du är en trogen läsare du!
    Inom kort kommer man kunna använda sig av johannagelinder.se igen för att komma till min nya blogg, men tills dess får du använda http://johannagelinder.myshowroom.se
    kram kram på dej!

    • 26. november 2009 3:11 pm

      Så hyggelig at du synes det :)
      Jeg synes du har en bra blogg, så kommer til å følge den uansett hvor du blogger fra! :D

  3. 29. november 2009 9:23 pm

    Jeg har faktisk på en av lakkene fra Suede-kolleksjonen jeg også nå :) De er kjempefine, men dessverre er ikke holdbarheten like god som på vanlige opi-lakker virker det som :/

  4. 30. november 2009 4:17 pm

    Åh, hvilken farge har du? Har så lyst til å prøve den lilla. Synes de er veldig fine :)
    Jeg har ikke prøvd noen andre OPI lakker, men jeg må innrømme at jeg er ganske skuffa over holdbarheten ja. Den går av med en gang :/

    • 6. desember 2009 3:16 pm

      Den jeg har heter Ink tror jeg, det er mørkblå.. Ja,kvaliteten er grusom.. Den begynner å flakke så smått av allerede etter noen timer hos meg :S Men OPI har mye bedre kvalitet på de vanlige lakkene sine heldigvis :)

      • 6. desember 2009 3:58 pm

        Jaa, samme her. Utrolig irriterende. Spesielt siden de er så fine :/
        Kanskje jeg får prøve en av de andre lakkene til OPI. De har jo mange andre fine også. Tørker de like fort som Suede gjør? Synes det er veldig fint. Har aldri ro til å sitte ned å vente til lakken tørker ;)

Legg igjen en kommentar

