Skip to content

DIY med nagler.

26. november 2009

Jeg har kjøpt en pose med nagler på Ebay og nå har jeg pyntet den nye boleroen min fra Ichi.
Jeg synes det ble ganske fint og flere klær kommer til å få nagler i løpet av kort tid. Det er jeg sikker på :)

10 kommentarer leave one →
  1. 26. november 2009 8:40 pm

    Lekkert! Kjempegøy med DIY’s! OG jakken ble jo kjempefin! :)

  2. 27. november 2009 5:37 pm

    Va roligt att fixa till själv. Det blir faktiskt lite speciellare då och så kan man få PRECIS vad man vill ha för en gångs skull.. det är ju inte alltid så lätt annars.
    Det blev supersött!

    • 28. november 2009 11:11 am

      Ikke sant! Veldig fint å kunne få til akkurat det man ønsker selv.
      Og dette var både enkelt og billig :)

  3. 27. november 2009 6:07 pm

    Oioioi – så kult! Kjempekreativt og flott!

  4. 27. november 2009 9:27 pm

    Det ble utrolig fint! Veldig kreativt tenkt!! Har en jakke som kunne gjort seg med nagler jeg også. Kanskje jeg skal være hermegås? :)

    • 28. november 2009 11:13 am

      Ja, det synes jeg du skal gjøre! Jeg betalte ca 80 kroner for 100 nagler på Ebay. Hvis ikke hørte jeg at man kan kjøpe enkle nagler på Body Map i Arkaden for 1 krone stykket. Morsomt er det iallefall :D

  5. 29. november 2009 9:18 pm

    Stilig :) flink du er da:)

    • 30. november 2009 4:14 pm

      Takk! Morsomt å gjøre noe personlig med plaggene innimellom :)

Legg igjen en kommentar

