Skip to content

Litt nytt..

30. november 2009

Jeg falt helt for disse herlige tøflene fra Voice of Europe. De er kjempegode og varme.
Det beste er at de hadde 30 % på alt i butikken den dagen jeg fant dem, så de kostet bare 140 kroner :D

Også falt jeg helt for dette skjerfet fra H&M.
Det er vel kanskje mer et vårskjerf, med tanke på de lyse og duse fargene, men jeg synes det var så herlig.
Selv om jeg kanskje ikke får brukt det så mye nå, så vet jeg at jeg kommer til å bruke det mye til våren :)

5 kommentarer leave one →
  1. 30. november 2009 5:59 pm

    I really like the great scarf :).

  2. 1. desember 2009 8:12 am

    Åh, de tøflusene var bare såå fine. Jeg trenger også noe som kan varme tottelotta, for fryser egentlig alltid på de!

    • 1. desember 2009 3:03 pm

      Det er ikke noe godt. Man trenger noen ordentlige tøfler :)
      Jeg kjøpte ikke mine i Oslo, men de har dem sikkert på de fleste Voicebutikker da. Du får ta en titt. De hadde noen veldig søte i ensfarget grått og off-white også :)

  3. 6. desember 2009 4:18 pm

    nej vilka mysiga skor!

Legg igjen en kommentar

