Skip to content

Julegaveshopping.

1. desember 2009

I dag har jeg vært ute å kjøpt de første julegavene.
Begynner å glede meg veldig til jul, og nå er det jo desember også! :)

Har du begynt på julegavene?

Jeg og noen venninner hadde juleverksted i helga, så i år blir det bare hjemmelagde gavelapper :)

Også kjøpte jeg såklart noe til meg selv også. Det er jo helt umulig å la være ;)
En liten boks med Japanese Cherry Blossom body butter fra Body Shop og
en ring fra Vita.

Og denne søten toppen (eller skjørtet) fra Indiska.
(Det var fryktelig vanskelig å få til et ordentlig bilde av den når det er så dårlig lys :/)

4 kommentarer leave one →
  1. 2. desember 2009 2:55 pm

    Jeg har begynt såvidt, slik som deg! Syns det er så koselig å gjøre julehandelen i desember, jeg – så jeg gidder ikke gjøre meg tidlig ferdig slik som mange andre!

    Skjørtet/toppen og ringen var nydlig ;)

  2. 3. desember 2009 10:12 pm

    Det er jeg faktisk enig i. Det er greit å slippe å løpe rundt i overfylte butikker de siste dagene før jul. Men akkurat nå er det koselig, med julepynt og julemusikk. Og ikke altfor mye mennesker. :)

  3. 6. desember 2009 3:13 pm

    Så fine kjøp :) Digger ringen..

    Julegavene er nesten i boks her :)

    • 6. desember 2009 3:56 pm

      Takk :D
      Digger den jeg også. Hehe. Den har vært på hånda mi hver dag hele uka!

      Åh, så fint! Godt å bli ferdig før det verste stresser begynner. Jeg skal ut å handle inn de siste gavene når jeg bare blir ferdig med eksamen om et par dager :)

Legg igjen en kommentar

