Skip to content

031209.

3. desember 2009

Det er bare en helt vanlig torsdag, men jeg følte for pynte meg litt likevel :)

Skjørt: Ichi
Topp: Sorbet
Dressjakke: Ichi
Strømpebukse: b.young
Armbånd: b.young
Ring: Vita
Rød neglelakk: Depend
Sko: Skopunkten

9 kommentarer leave one →
  1. 4. desember 2009 11:04 pm

    Så fin du var!! Liker skjørtet ditt.
    Skal på konsert i morra, men mangler fullstendig inspirasjon til antrekk!

    • 6. desember 2009 3:59 pm

      Tusen takk :)
      Hvordan ble det på konserten? Fant du et fint antrekk? :)
      Jeg er litt misunnelig på at du var der altså. Hihi.

  2. 5. desember 2009 11:42 am

    Superkul! Skjørtet var virkelig noe for seg selv, og veldig stilig! Str.buksen passet veldig godt til. :D

    • 6. desember 2009 4:01 pm

      Tusen takk! Skjørtet er såpass mye i seg selv at jeg er redd for å matche det med for mye mønster og farger. Men den strømpebuksa gjorde ikke så altfor mye ut av seg :)

  3. 6. desember 2009 8:47 am

    Så søt du var med flettene :-)

    • 6. desember 2009 4:02 pm

      Takk! :D
      Er veldig glad i fletter. Dessuten er frisyren veldig grei. Fletter håret mens det er vått også trenger jeg ikke tenke noe mer på det :)

  4. 6. desember 2009 11:29 am

    Å så fin du var! søt på håret, og eg elsker dei røde neglene! kjempefint outfit.kjekt å pynte seg på kverdager.

    • 6. desember 2009 4:03 pm

      Tusen takk, søta! :)
      Den røde neglelakken er jeg veldig glad i. Den gjør seg veldig godt til alle svarte antrekk :)

  5. 6. desember 2009 6:51 pm

    Veldig fint.

Legg igjen en kommentar

