Skip to content

Monkigirl.

6. desember 2009

Har du besøkt en av de nye Monkibutikkene?
Monki er en av mine yndlingsbutikker. Synes de har så mye fint.
Når jeg var i Gøteborg i sommer handlet jeg masse der.
Jeg har ikke vært innom den vi har fått i Oslo ennå, men tror jeg må ta meg en tur til uka for å se på noen av disse godbitene. :)

14 kommentarer leave one →
  1. 6. desember 2009 5:00 pm

    oi, utrolig mye fint! :D

  2. 6. desember 2009 7:12 pm

    Monki sells just gorgeous stuff :).

    • 9. desember 2009 9:47 pm

      I know. I am so happy that they have opened a store here in Oslo :D

  3. 9. desember 2009 7:11 pm

    Nei, den har jeg ikke vært innom! Lurer på om vi har fått det i Bergen også? Trooor det skulle kommer her i nær framtid ihvertfall! Gleder meg til å gå og kikke… :D

    • 9. desember 2009 9:50 pm

      I følge Monki sine hjemmesider så skal det være en butikk på Torgallmenningen :D

      Jeg var innom der i dag. Jeg kjøpte faktisk ikke noe, men det var veeeldig mye fint :D

  4. 9. desember 2009 10:30 pm

    oh, elsker den bodyen! men den var seff.utsolgt då eg var på Monki i Bergen..

    • 9. desember 2009 10:36 pm

      Åh, så dumt :/ Jeg prøvde den faktisk i dag. Den var veldig fin, men kanskje ikke så spesiell som jeg hadde sett for meg. Foran var den veldig vanlig.
      Ryggen var nydelig da. Fin pris var det på den også..

  5. 10. desember 2009 6:01 am

    awesome stuff!

  6. 10. desember 2009 5:05 pm

    Jeg vil jeg vil jeg vil! Kan vi ta en tur en gang? :D

    • 11. desember 2009 9:47 am

      Jaa! Jeg er med når som helst. Hihi.
      Har allerede begynt å glede meg til vår/sommerkolleksjonen deres :D

  7. 11. desember 2009 2:02 pm

    Jeg er veldig spent på Monki i Oslo ;D

    • 11. desember 2009 3:06 pm

      Jaa! Fiine butikken! Det er fare for at man ikke kan gå dit uten å kjøpe noe ;)

Legg igjen en kommentar

