Skip to content

Vest.

10. desember 2009

Jeg har litt dilla på nagler for tida, så derfor kjøpte jeg denne vesten fra b.young.
Men nå er jeg så usikker.. Vet ikke om jeg får til å bruke den.

Hva synes du? Beholde eller ikke?

8 kommentarer leave one →
  1. 10. desember 2009 10:21 am

    Alt kler den smukke, og du får til å kle deg med alt, så denne syns jeg du skal beholde!
    Lurer litt på den selv faktisk :P

    • 11. desember 2009 3:07 pm

      Åh, det var veldig hyggelig sagt!! :)
      Jeg får prøve den til litt forskjellig og se om jeg får den til å funke!
      Jeg synes du skal gjøre det samme. For den er ganske kul! hihi :D

  2. 10. desember 2009 5:05 pm

    Beholde <3

    • 11. desember 2009 3:07 pm

      Jaa, det er fristende! For jeg synes jo den er veldig kul! Må bare vite at jeg har noe å bruke den til :)

  3. 13. desember 2009 11:24 pm

    Åh, det der er et sånt plagg som jeg syns er så utrolig stilig, men som jeg ikke hadde gått med opp jeg hadde kjøpt selv, for jeg hadde sikkert ikke kledd den!

    Men du som er så nydelig, ser sikkert hot ut i den!
    I think it´s a keeper;-)

    • 14. desember 2009 2:38 pm

      Tusen takk, du er veldig snill :)

      Den er jo veldig kul, men det er ikke så sikkert at jeg får brukt den jeg heller. Klarer rett og slett ikke å bestemme meg.. ;)

  4. 20. desember 2009 9:12 pm

    Beehoold :) he he, den var rå.. slik vil jeg også ha ;)

    • 21. desember 2009 10:15 pm

      Hehe, jaa. Den er fantastisk kul. Synes du burde gå å titte på den :D
      Jeg endte opp med å levere den tilbake da. Jeg er ganske sikker på at jeg aldri ville ha brukt den.
      Slik som med paljettjakka mi.. :P

Legg igjen en kommentar

