Skip to content

Neglelakk til jul.

14. desember 2009

I dag har jeg funnet frem en neglelakk som jeg synes passer veldig fint til julen.
En rød farge med glitter i, som jeg i tillegg har pyntet med blomster og sløyfer :D

Neglelakken er fra Depend (i fjor)
Negledekorasjonene er kjøpt på Dynasty Interior på Oslo City.

Jeg begynner å glede meg veldig til jul. I dag har vi tilogmed fått litt snø!
Har du julestemning ennå? :)

4 kommentarer leave one →
  1. 14. desember 2009 9:33 pm

    Den var fin. Jeg tror faktisk jeg har den i skapet her selv :) I julen skal den på neglene!
    Jeg er i skikkelig julestemning nå. Julerødt i huset, masse juleplaner (noe som går på bekostning av treningen) og snø. Blir ikke bedre!!

    • 15. desember 2009 3:38 pm

      Ja, ikke sant. Jeg synes den er veldig fin nå i julen. Men har ikke brukt den noe siden i fjor, så må passe på nå :)

      Åh, så koselig. Jeg mangler litt på julestemningen (har ikke pyntet noe i hybelen :P ) Men regner med det kommer når jeg kommer hjem til foreldrene mine. Med snø, julepyntet hus og juletre. Gleder meg :D

  2. 15. desember 2009 1:57 am

    Vilka söta naglar:D

Legg igjen en kommentar

