Skip to content

Noe å se frem til.

28. desember 2009

Nå vet iallefall jeg hva jeg skal den 4.juni ;)

Hva med deg? :)

4 kommentarer leave one →
  1. 29. desember 2009 7:49 pm

    Jeg har ikke egentlig vært så stor fan av SATC, men syns filmen ser morsom ut! Premiere blir det nok ikke på meg, men jeg skal få sett den ;)

    • 3. januar 2010 9:21 pm

      Ja, skjønner.. Man må kanskje ha sett serien for å være veldig gira. Noe jeg har gjort flere ganger ;)

  2. 29. desember 2009 9:43 pm

    Jeg gleder meg!!! Premiere i høye heler, kjole og cosmo!

Legg igjen en kommentar

