Skip to content

.

31. desember 2009

Ønsker dere alle sammen et GODT NYTT ÅR! :D
Håper dere har en herlig nyttårsfeiring!

Vi blogges i 2010!!

Tusen takk for alle positive og oppmuntrende kommentarer dere gir meg.
Det settes stor pris på :)

5 kommentarer leave one →
  1. 1. januar 2010 12:21 pm

    Skikkelig rocka og kult! Også håret ditt, da… Så flink du er til å style det!

    • 3. januar 2010 9:22 pm

      Tusen takk! Bildet er fra tidligere, men jeg hadde stylet håret nesten sånn på nyttårsaften også :)

      Jeg synes håret mitt er altfor rett til vanlig, så derfor jeg er så glad i å style det :)

  2. 2. januar 2010 10:10 pm

    Godt nyttår! Så flott du er :-) Jeg misunner deg også håret…

    • 3. januar 2010 9:23 pm

      Tuusen takk :) Veldig hyggelig kommentar!

      Godt nytt år til deg også! :D

  3. 12. januar 2010 6:25 pm

    Krøllene dine var superfine :) Skulle ønske jeg hadde et hår som likte å bli krøllet… Det har en tendens til å bli strirett igjen før jeg rekker å snu meg :P

Legg igjen en kommentar

