Skip to content

040110.

4. januar 2010

Årets første arbeidsdag og jeg hadde såklart ganske dårlig tid, så derfor så dårlige bilder ;)
Dette hadde jeg iallefall på meg.
En bolero fra b.young og tunika fra Sorbet.

Håret har jeg krøllet med rettetang fra OHB Nordica som jeg kjøpe meg i jula :)

4 kommentarer leave one →
  1. karolinenatalia permalink
    5. januar 2010 8:31 pm

    Du fikk kjempefine krøller. Fikser ikke å krølle håret med rettetang jeg. Har til og med en fancy en fra GHD som visstnok skal være så bra til slikt, men det bare går ikke :p

    • 11. januar 2010 10:27 pm

      Åååh, men den er jo så fin! Har sniklånt søsteren min sin ghd-tang når jeg har vært hjemme i jula. Den er mye bedre enn den jeg har :P

      Du får se på noen how-to videoer på youtube. Kanskje du får det til da!

  2. 6. januar 2010 9:44 pm

    Oioioi – så fiiin på håret! Ikke verst! Nå savner jeg virkelig langt hår… Hmm – kanskje på tide å spare?

    Likte veldig godt tunikaen din. Kult med glidelåsen!

    • 11. januar 2010 10:28 pm

      Tuusen takk! Jeg er veldig glad i krøller :)

      Du er jo veldig fin på håret nå da. Kler det veldig godt!

Legg igjen en kommentar

