Skip to content

-15.

10. januar 2010

Det har vært veldig lite blogging på meg denne uka, men jeg klarer  ikke å finne inspirasjon når det er så kaldt som det har vært. Gradestokken har bare vist mellom -15 og -20 og det har handlet mest om å holde seg varm!
Jeg har pakket meg inn i denne store boblejakka fra b.young og hatt på meg veldig så fornuftige sko.
I dag var jeg og kusina mi ute på en liten søndagstur. Sola strålte fra skyfri himmel og det var veldig pent. Bare synd det fort ble så altfor kaldt ;)

Forresten er det veldig koselig at så mange fortsatt titter innom bloggen min selv om det har vært stille her i det siste. Jeg skal prøve å finne frem litt inspirasjon i dagene som kommer.

7 kommentarer leave one →
  1. 12. januar 2010 3:18 pm

    Du har kjempe søt stil! Så på den gamle bloggen din :)

  2. 12. januar 2010 8:55 pm

    Vilka härliga vinterbilder på dej! :) Så fint när solen skiner och det är snö!
    Skulle inte du kunna ändra länken du har till mig i panelen till höger. Såg att du hade min gamla adress, använd dej gärna av johannagelinder.se istället! Mycket enklare dessutom :)
    kram

  3. 14. januar 2010 10:38 am

    Sköna bilder!! Det ser dock himla kallt ut!! :O

    • 14. januar 2010 2:07 pm

      Tusen takk! :D
      Det var veldig kaldt også. Vi var ikke ute så lenge ;)

  4. Stine permalink
    6. februar 2010 8:53 pm

    Kan du ta et bilde med deg og jakken på? :) vurderer å kjøpe samme!

Legg igjen en kommentar

