Skip to content

Vårnytt.

12. januar 2010

Siden vi har så herlige temperaturer for tida har jeg kjøpt meg noen veldige fornuftige og anvendelige plagg. ;)  Klær til våren er kanskje ikke det jeg trenger mest akkurat nå, men det er jo så mye fint! Jeg falt iallefall helt for disse plaggene.

Vårjakke fra H&M

Kjole fra H&M

Kjole fra Gina Tricot

14 kommentarer leave one →
  1. 12. januar 2010 6:23 pm

    Jeg likte jakken veldig godt!

  2. 12. januar 2010 7:27 pm

    Jakken er veldig fin! Har prøvd den faktisk, men fant ut at jeg ikke eeegentlig trengte den… *ler* Bra kjøp! Og jeg elsker rosafargen på kjolen. Jeg vil ha flere lyserosa ting! :D

    • 14. januar 2010 2:04 pm

      Trenger? Nå skjønner jeg ikke hva du mener :P
      Den rosafargen er helt nydelig. Kommer nok til å kjøpe mer av den fremover ja :)

  3. Øydis permalink
    13. januar 2010 2:45 pm

    De kjolene var kjempe fine! :)

  4. 14. januar 2010 7:45 am

    I really like the great jacket :).

  5. 14. januar 2010 12:37 pm

    Åh, så fine vårplagg! Jeg skal ikke shoppe noe før jeg skal til London og Liverpool i begynnelsen av februar! DA derimot skal det virkelig hamstres vårtøy.

    • 14. januar 2010 2:04 pm

      Åååh, men det er jo mye bedre enn å shoppe vårklær på H&M. Heldiggris ;D

  6. 27. januar 2010 10:30 pm

    Den kjolen fra Gina Tricot var fantastisk fin!

    • 28. januar 2010 12:41 pm

      Takk! Jeg har allerede begynt å bruke den med langermet genser og strømpebukse til. Liker den veldig godt :)

  7. Stine permalink
    6. februar 2010 9:10 pm

    OIsann! skrev til feil innlegg :) lurte på om du kunne ta et bilde av denne jakken på? :)

  8. 8. februar 2010 10:27 am

    Jaa, det kan jeg gjøre. Skal se om jeg får gjort det i løpet av dagen :)

Legg igjen en kommentar

