Skip to content

Shopping på grensen.

25. januar 2010

Jeg har helt glemt å vise dere mitt siste skokjøp!
Var på en shoppingtur på svenskegrensa i romjula og da fant jeg disse pumpsene i skinn på Nilson.
Pris: 599,- (svenske)

I går var jeg der igjen sammen med en venninne, og handlet såklart litt på H&M ;)
Jeg er veldig glad i volanger, så denne kjolen fikk være med meg hjem.
Pris: 299,- (svenske)

Også kjøpte jeg en supersøt skål fra Søtrene Grenes.
Cupcakes <3

12 kommentarer leave one →
  1. 26. januar 2010 5:07 pm

    Kjolen var bare helt nydelig :-) Har ikke sett den verken på nett eller i butikk. Har de dem kanskje bare i Sverige…?

    • 27. januar 2010 11:47 am

      Jaa, jeg har hverken sett den på nettet eller i butikken jeg heller. Kanskje den kommer hit litt senere bare?

  2. 26. januar 2010 7:18 pm

    Å herregud for noen fantastisk lekre sko:-O De satt utrolig fint på foten din!

    • 27. januar 2010 11:47 am

      Tusen takk! Nå gleder jeg meg bare til snøen forsvinner så jeg kan begynne å bruke dem ;)

  3. 26. januar 2010 7:36 pm

    ELSKER kjolen! Den var superfin!! Hadde de flere ulike slike skåler på Søstrene Grene?

    • 27. januar 2010 11:50 am

      Takk! Håper jeg får brukt den snart. :)

      Cupcakene hadde de i to forskjellige farger .. Denne blå og en grønn.
      Søtrene Grenes har jo så mye fint. Man kan liksom ikke gå inn dit uten å plukke med seg noen småting. ;)

  4. 26. januar 2010 11:37 pm

    Rålekkert! Skoene hadde en wow faktor :D Kjolen var nydelig!

  5. 27. januar 2010 10:28 pm

    Nydelige sko! Og den kjolen var kjempefin!

    Tusen takk for kommentar på min blogg :) Du burde kjøpe deg hatt, ja – det er pent!

    • 28. januar 2010 12:42 pm

      Tusen takk for det! :)

      Jaa, jeg tror jeg skal gå på utkikk etter en hatt. Det kan liksom gjøre et helt antrekk! :D

  6. 1. februar 2010 12:37 pm

    Kjempesøt kjole <3

Legg igjen en kommentar

