Skip to content

Tikk takk!

28. januar 2010

Jeg har ny klokke fra b.young og er veldig fornøyd.
Den er nesten mer et armbånd enn en klokke! :)
Pris: 300,-

14 kommentarer leave one →
  1. 28. januar 2010 12:57 pm

    Den var veldig fin! Heldig du!:D Har så lyst på en sånn der type klokke:O

    • 1. februar 2010 11:55 am

      Takk! Du får ta en titt etter en sånn klokke, har sett mange typer og farger i den stilen :)

  2. 28. januar 2010 6:31 pm

    Den var utrolig stilig!! Grattis med ny klokke:-)

  3. 28. januar 2010 11:28 pm

    Den var veldig fin!! Jeg er liksom ikke noe flink til å bruke klokker jeg. Annet enn pulsklokka mi. hehe

    • 1. februar 2010 11:57 am

      Hehe, pulsklokke er lurt da ;)

      Brukte ikke klokke før jeg heller, men når man først blir vant til det så må man ha en klokke på hånda. Jeg har en fin hverdagsklokke som jeg bruker hver dag. Denne blir nok spart til pynt, siden den er såpass stor.

  4. 31. januar 2010 2:01 pm

    åååh, det var en veldig fin klokke :)

  5. 31. januar 2010 10:05 pm

    Ååh, jeg har så lyst på ei sånn klokke! Råtøff :)

  6. 3. februar 2010 5:59 am

    This is such a great dress :).

  7. 3. februar 2010 5:02 pm

    oh, lekker klokke !!
    fin pris også då :)

Legg igjen en kommentar

