Skip to content

DIY med nagler II.

2. februar 2010

Svart kjole fra H&M pyntet med nagler :D

12 kommentarer leave one →
  1. 2. februar 2010 9:16 pm

    Det ble dritkult da!! Hvor kjøper du nagler? jeg vil prøve :D

  2. 2. februar 2010 9:43 pm

    Stilig! Kjolen ble mer spesiell med naglene. Nå fikk jeg lyst til å ta frem naglene mine igjen, haha :)

    • 3. februar 2010 10:22 pm

      Ja, det synes jeg du skal gjøre! Det gjør liksom enkle plagg til noe mer :)

  3. 2. februar 2010 10:09 pm

    Så stilig! Passa jo perfekt til den kjolen, for å rocke den litt opp :) Nagler er stas :)

    • 3. februar 2010 10:22 pm

      Takk! Måtte liksom gjøre noe med den, siden jeg har samme kjolen i rødt ;)

  4. 2. februar 2010 11:02 pm

    Så utrolig stor forskjell det ble bare av de få naglene! Knallfint:-D

  5. 3. februar 2010 2:06 pm

    Oh den var råkul!

  6. 3. februar 2010 5:01 pm

    Ååå , sånn har eg lyst på ooog!!! ikkje sett den i butikken eg.. men eg bur jo i førde.. her tar dei jo aldri inn det som faktisk e kult, hehe :P

    bra kjøp!!! gleder meg til å se den på:)

    • 3. februar 2010 10:23 pm

      Hehehe, jeg trodde alle H&M skulle få inn det samme? De har iallefall haugevis av slike kjoler og gensere i alle farger i Oslo om dagen. Pufferm selger viss her i byen ;) Håper du finner da!

      Skal få tatt et bilde av den på snart :)

Legg igjen en kommentar

