Skip to content

Colors.

5. februar 2010

Mens jeg venter på våren så fyller jeg garderoben min med fine, fargerike ting :D
Alt er fra H&M, bortsett fra lipglossen som er fra BikBok.

Treningsbh, skjerf og lipgloss.

Cupcakes <3

Enda et skjerf, armbånd fra barneavdelingen og en fargerik neglelakk!

Bellas Choice heter den! :D

Og til slutt et lite detaljbilde fra dagens antrekk, som også er ganske fargerikt :)
Kjolen er fra Gina Tricot, beltet fra Voice of Europe og armbåndene har jeg fått i gave.

8 kommentarer leave one →
  1. 6. februar 2010 4:54 pm

    Dagens antrekk ser nydelig ut! Utrolig søtt det beltet… :D

    • 8. februar 2010 10:27 am

      Takk! Beltet fikk jeg faktisk for 30 kroner på supersalg hos Voice. Veldig fornøyd med det :D

      • 8. februar 2010 2:24 pm

        Oi! Litt av et kupp!

        Jeg ble forresten inspirert til å kjøpe noe ny neglelakk nå.. Skal skrive det på ønskelisten min! :D

      • 8. februar 2010 7:09 pm

        Ja, nye neglelakker er gøy! Spesielt når det kommer nye farger som man ikke har prøvd før :D

  2. 6. februar 2010 8:53 pm

    Fine kjøp søta :) fresh lakk!

  3. 7. februar 2010 9:33 am

    Hei hei frøken!
    Så stilig bloggen din har blitt. Husker jeg leste bloggen din på blogspot. Men det er vel hundre år siden. Da hadde vel jeg også blogspot.
    Poenget er: Fin blogg! Alt blir så finere og «renere» i wordpress.

    Håper alt er vel :)
    Ida

    • 8. februar 2010 10:30 am

      Hihi, tusen takk, Ida!
      Og jeg er veldig enig med deg, liker wordpress mye bedre. Alt er så enkelt og fint :)

Legg igjen en kommentar

