Skip to content

Vårjakken fra H&M

8. februar 2010

Det var noen som spurte om jeg kunne vise frem jakken på, og det kan jeg jo såklart!
Den er faktisk mye finere på enn den ser ut på en kleshenger!
Nå venter jeg bare på våren slik at jeg kan begynne å bruke den :)

Og dette er dagens antrekk.
Jeg er blitt veldig glad i det nye skjerfet mitt. Synes det har så herlige farger :D

Jakke: Ichi
Skjerf: H&M
Lue: Lindex
Strømpebukse: H&M
Kjole under: H&M
Brosje: Accessorize

14 kommentarer leave one →
  1. 8. februar 2010 8:42 pm

    Ååh, denne jakken var jeg å kikket på i dag. Den er bare så nydelig :)

  2. 9. februar 2010 1:01 pm

    Så fin vårjakka var på , grått e jo bare så lekkert. Lyst på ei grå jakke eg og :) må ha litt lysere kle no til våren kjem.

    Fint antrekk, friska opp med det skjerfet, og håret ditt e som alltid bare heilt vakkert.

    • 9. februar 2010 10:32 pm

      Ja, det er sant. Har sett flere fine lyse jakker i butikkene nå, så du finner nok en fin en :)

      Og tusen takk :D

  3. Stine permalink
    9. februar 2010 2:21 pm

    tusen takk! skal definitivt kjøpe den :)

  4. 9. februar 2010 7:03 pm

    Kjempefin jakke! Og du var jo bare helt nydelig på bilde nr. 2! Skjønne deg:-)

  5. 9. februar 2010 8:10 pm

    Va söt du var i den gråa jackan, jättefint :)
    kram kram

  6. 9. februar 2010 10:14 pm

    Veldig fin jakke!!! Kan ikke bli vår fort nok, spør du meg!

  7. 11. februar 2010 9:29 am

    Å – så FIIIIIN! :D Du ser helt strålende ut, vakre du!

Legg igjen en kommentar

