Skip to content

Vinteren 08/09

11. februar 2010

Et lite utvalg av antrekk fra i fjor vinter.
Sukk.. Lurer på hvor all den inspirasjonen kom fra! ;)

8 kommentarer leave one →
  1. 11. februar 2010 7:28 pm

    Me like your style ;)
    er du uinspirert nå altså..?

    • 12. februar 2010 1:56 pm

      Takk, søta!
      Er ikke helt uinspirert, jeg bare gadd mye mer i fjor vinter.. Men skal prøve å få blogget litt mer antrekke fremover ;)

  2. Ina permalink
    11. februar 2010 11:06 pm

    Fiiinaa :)
    Jeg er også uinspirert for tida! Finner ingenting å ha på meg om dagen, selv om klesskapet skrenges av klær… Sukk!! Men du inspirerer lille spire :)
    Se på disse bildene da!! Du har ihvertfall innspirert meg!!

    • 12. februar 2010 1:57 pm

      Ååh, du er snill og søt :)

      Kjenner til det der altså. Skapet er stappfullt, men alikevel er det ingenting å ha på seg. Har det litt sånn om dagen jeg også! Det er jo ikke akkurat som at vi trenger mer klær i grunn ;)

  3. 12. februar 2010 10:50 am

    Så mye fint :) !
    Det skjerfet med pompongene var super søtt ♥

  4. 17. februar 2010 5:55 pm

    Love your hair!!

Legg igjen en kommentar

