Skip to content

Fredag 12.02.10

12. februar 2010

Jeg rakk å sikre meg denne tightsen før den ble utsolgt fra nettbutikken til Gina igjen. Liker den fargen så godt, også er den veldig god å ha på. Gjør jo heller ikke noe at den passer fint til en av favorittoppene mine :D

Tights: Gina Tricot
Topp: Kappahl
Singlet under: b.young
Kort skinnjakke: H&M Barn
Sko: Skopunkten

God helg alle sammen! :)

12 kommentarer leave one →
  1. 13. februar 2010 10:51 am

    Mycket fint :)

  2. 14. februar 2010 1:56 pm

    Du er superfin! :D

    Jeg har på meg den tightsen i dette øyeblikket. Den er så FIN, og jeg er blitt kjempeglad i den allerede… :D

    • 16. februar 2010 9:53 pm

      Tusen takk, søta!

      Jeg også, har brukt den fire av de fem dagene jeg har hatt den :P

  3. 15. februar 2010 7:35 am

    Så nydelig du er!

  4. clarasmiles permalink
    16. februar 2010 5:09 pm

    nice jacket!

    kisses

  5. 16. februar 2010 5:25 pm

    Er det naglejakka di? Kan du poste ett bilde med den med håret opp så jeg får se naglene? :D
    Lyst å fikse litt selv. Kjøpte naglejakke i england, men har en annen skinnjakke jeg ikke er så fan av sånn som den er nå, så tenker på å fikse den.

    • 16. februar 2010 9:55 pm

      Nei, dette er en annen kort skinnjakke jeg har. Den som jeg satte nagler på pyntet jeg bare på lommene. Skal prøve å få tatt bilder til deg en dag snart, så du kan se! :)

      Det er kjempekult å fikse klær med nagler da! Synes det blir veldig bra. Jeg kjøpte mine nagler veldig billig på Ebay. Eller man kan kjøpe dem på Body Map på Arkaden! Synes du skal prøve på det altså. :D

  6. 23. februar 2010 5:53 pm

    åh jag gillar tightsen!

Legg igjen en kommentar

