Skip to content

Today.

16. februar 2010

Bilder fra en gåtur i vinterværet i dag:)

Jakke: Ichi
Tights: Gina Tricot
Hvit skjorte under: Ichi
Skjerf: H&M
Veske: Sonize
Brosje: Accessorize
Lue: Lindex
Sko: Økonomisko

14 kommentarer leave one →
  1. 17. februar 2010 2:02 pm

    Du e alltid så fin !
    Den tightsen fra gina tricot har eg så lyst på ,irriterer meg at den e utsolgt overalt :(

    • 17. februar 2010 10:18 pm

      Tusen takk, søta!

      Jaa, den har blitt revet vekk fra butikkene fort, får håpe at de tar den inn nok en gang så du også kan få deg en :D

  2. 17. februar 2010 3:12 pm

    Oi! Hva skal jeg si? PERFEKT antrekk, PERFEKT jente og PERFEKT bilde! :D Kan ikke bli bedre! :D

    • 17. februar 2010 10:18 pm

      åååh, tuusen takk! Så snill du er! Det var en veldig hyggelig kommentar og nå ble jeg glad. *smile stort*

  3. 17. februar 2010 4:25 pm

    Så deilig å gå tur! Likte veska di også. Så fin er ikke jeg på tur, med mindre man har en ting for fleecegenser og joggebukse. hehe. :)

    • 17. februar 2010 10:19 pm

      Takktakk!
      Hehe, fleecegenser og joggebukse er som regel det jeg går på tur i også (det er jo mye mer behagelig), men jeg skulle rett på jobb, så da måtte jeg ha på meg noe ordentlig ;)

  4. 17. februar 2010 8:25 pm

    Elsker at skjerfet matcher thightsen :) Og antrekket er jo bare sååå fint! :)

    • 17. februar 2010 10:19 pm

      Takk! Jeg er veldig glad for at jeg har funnet noe som matcher skjerfet slik at jeg kan bruke det :)

  5. 17. februar 2010 8:31 pm

    Så nydelig du er! Kjempefine bilder!

  6. 19. februar 2010 11:03 am

    Nydelig ♥!

  7. 20. februar 2010 1:14 pm

    Fin jente, herlige bilder (tross at det er vinter..he he) og flott antrekk :)

Legg igjen en kommentar

