Skip to content

Marineblått.

17. februar 2010

Marineblått er en farge som er i motebildet denne våren/sommeren, og det er en farge jeg liker veldig godt. Derfor har jeg kjøpt meg en marineblå shorts og en jakke som passer til!
Armbåndet med marineblåe detaljer har jeg fått i gave :)

Både shortsen og jakken er fra H&M.

Garderoben min fylles opp med vårklær, men det ser stadig vekk slik ut ute ;)
(snø, is og gråvær :P )
Har du begynt å kjøpe vårklær?

14 kommentarer leave one →
  1. 18. februar 2010 8:09 am

    Ååh, den jakken og shortsen var jo bare RÅtøffe!! Sånn vil jeg også haaa! :) Gleder meg til å se det på!

    • 19. februar 2010 12:21 pm

      Jaa, hvis våren bare kunne komme så skulle jeg tatt det på ;)

      Du får ta en titt på H&M. Hihi

  2. 18. februar 2010 11:33 am

    Oi, jakka og shortsen var helt utrolig fin! Jeg synes det er skikkelig uvant med blått. Kjøpte en utrolig fin blazer, men har fortsatt ikke brukt den :/ Kanskje til denim shorts og hvit t-skjorte i vår :)

    • 19. februar 2010 12:21 pm

      Takk! Har ikke brukt blått så ofte selv heller, men til denim og hvit t-skjorte er blått kjempefint da! Og kanskje et sølvsmykke til. Det er fint :D

  3. Anonym permalink
    18. februar 2010 5:12 pm

    Elsker den shortsen! Jeg har sett etter en slik leeeenge :)
    Kan du si hvor mye den kostet og om den finnes i flere farger?

    • 19. februar 2010 12:22 pm

      Den kostet 149,- og jeg har sett den i svart og beige også. Har sett den på flere H&M i Oslo iallefall :)

  4. 19. februar 2010 11:44 am

    ooh, love it. elsker blått eg og, herlig farge. det var jo skikkelig kult og litt old-fashion over det settet , digger det. gleder meg til å se det på !! :)

    • 19. februar 2010 12:23 pm

      Jaa, det er sant, er litt sånn stil på jakka iallefall. Jeg får nok brukt jakka før våren, men gleder meg til å kunne bruke det sammen når det blir varmt nok :)

  5. 20. februar 2010 1:13 pm

    Marineblå er en kjempefin farge :) klassisk..

    fine kjøp.. som alltid ;)

    • 22. februar 2010 8:41 am

      Hihi, takk! Jeg har ikke brukt blått så mye før, men marineblått er jeg veldig glad i. :)

  6. 20. februar 2010 1:50 pm

    veldig fine kjøp. Likte shortsen spesielt og armbåndet!
    Jeg shoppa masse vårklær i england, men hvilken rolle spiller det i dette drittværet.
    Kanskje om vi alle i kor roper høyt på våren, så kommer den? Sånn som nissen gjorde på juletrefesten da vi var små… :D

    • 22. februar 2010 8:42 am

      Åh, ikke sant.. Man klarer jo ikke å mostå alle disse herlige vårklærne som er kommet! Ser ut til at det er en stund til vi kan bruke dem dessverre .. :/
      Jeg stemmer for at vi roper høyt i kor ja! ;D

  7. 21. februar 2010 6:05 pm

    Marineblått er så fint til rødt hår synes jeg :-) Selv bruker jeg dessverre ikke marineblå, er ikke helt sikker på hvorfor egentlig… Men det er garantert flott til deg!

  8. 1. mars 2010 2:27 pm

    http://www.stylebyfashion.se läckra kroppssmycken

Legg igjen en kommentar

