Skip to content

Litt nytt.

7. mars 2010

Jeg er inne i en veldig hektisk periode på skolen med innleveringer og eksamen, men jeg skal prøve å få til litt blogging likevel! :)
Iallefall kan jeg vise dere litt nytt som jeg har kjøpt meg.

En bustier fra Lindex til 149,-

En ring fra H&M. Den kosta 50,-

Pumps fra Skopunkten. 299,-
(Vår nå, takk! Vil bruke fine, høyhælte sko!)

Og til slutt Matte About You fra Essie.
Kjempemorsomt å kunne gjøre alle neglelakkene matte.
Jeg skal få tatt noen bilder av det en dag :)

3 kommentarer leave one →
  1. 10. mars 2010 6:37 pm

    Flotte kjøp som alltid :) Falt for ringen!

    • 11. mars 2010 4:42 pm

      Takk, søta! Det gjorde jeg også .. Og 50 kroner er jo veldig overkommelig ;)

  2. 11. mars 2010 6:44 pm

    Å, så gøy! :D Jeg likte alt sammen, jeg! :D Den neglelakken så ikke dum ut… Har sett bilde av effekten den gir – tøft!

Legg igjen en kommentar

