Skip to content

Chicwish!

31. oktober 2011

Blondeshorts: $34.90

Chiffontopp: $43.90

Høst er plutselig i ferd med å bli vinter, og det begynner å nærme seg eksamen for min del.
Da er det fint å kunne surfe nettet etter fine klesplagg i lesepausene :)
(Jeg har shoppingforbud frem til Japan, men jeg kan jo se likevel!)

Akkurat nå kunne jeg tenke meg disse to herlige plaggene.
Kanskje ikke helt rett for sesongen, men jeg synes de var så nydelige. Elsker duse farger!

Begge kan kjøpes på
Chicwish

No comments yet

Legg igjen en kommentar

