Skip to content

Julen 2011

26. desember 2011

God jul! Håper alle har hatt det veldig koselig!
Vi har hatt besøk av en japansk venninne av meg, og det har vært spennende både for oss og henne :) Det ble en ekstra norsk jul for oss. Vi gikk til og med rundt juletreet, noe vi ikke har gjort siden jeg var liten!

Denne kjolen hadde jeg på meg i ca. to minutter før jeg sølte julebrus over hele meg :/
Kjolen er et par år gammel og fra b.young

Jeg fikk en superfin japansk-engelsk bok med illustrasjoner og  enkle forklaringer av min japanske venninne :) Den kommer til å komme godt med i Japan!

1. juledag viste vi venninnen min litt rundt i Larvik.

Nå er det bare 5 dager til jeg reiser til Japan (iiik!!) for 6 måneder. Hvis du vil følge meg på reisen planlegger jeg å blogge her så ofte jeg kan! Ha en fortsatt fin jul!

No comments yet

Legg igjen en kommentar

