Skip to content

Juleselskap!

28. desember 2011

I dag har jeg vært i TO juleselskap!
Jeg var så mett at jeg kunne trille hjem etterpå .. Men det var veldig koselig å få anledning til å treffe alle i familien før jeg reiser.
Det ble noen triste avskjeder..
Godt det finnes skype, slik at det er lett å holde kontakten :D

Jeg hadde på meg en buksedress fra BikBok, med et skjørt fra Indiska over.

Det ble fryktelig dårlig kvalitet på bildene, men ute pøsregnet det, så hadde ikke noe annet valg enn å ta dem inne :/

2 kommentarer leave one →
  1. 28. desember 2011 11:03 pm

    Så nydelig du var i den kjolen, og det håret ditt, det er bare sååå fint :)
    Eg er så glad du har begynt å blogge igjen *jubel* velkommen tilbake, you have been missed!!

    • 28. desember 2011 11:13 pm

      Tusen takk, Regine! Det var hyggelig sagt! :D

      Er gøy å være i gang med blogging igjen, så nå kommer det nok jevnlig med innlegg fra denne kanten! :)

Legg igjen en kommentar

