Skip to content

29. desember

29. desember 2011

I dag har jeg vært ute å spist lunsj sammen med kjæresten! Hyggelig å gjøre noe sammen, bare oss to, før jeg reiser :)  Har en jobbvakt i kveld, og en på dagen i morgen, før jeg må pakke og reise! Skal være tidlig på Gardermoen på lørdag morgen!

Fy, som tida flyr, og jeg føler meg ikke klar til å dra i det hele tatt! Er mye pakking som gjenstår ;) Menmen, uansett så reiser jeg på lørdag morgen. Ferdig eller ikke!

4 kommentarer leave one →
  1. Inger permalink
    30. desember 2011 11:45 pm

    Heia Janne……god tur, friske føtter, og masse av livsglede. Tror du følger drømmen din du, og hva er vel bedre enn det.
    Skal følge deg. Klem Inger

    • 1. januar 2012 11:33 am

      Takk for hyggelig melding, Inger :) Koselig at du vil folge meg her paa bloggen! Masse godt nytt aar til deg :)Klem!

  2. 2. januar 2012 8:03 am

    Så fina bilder!

Legg igjen en kommentar

