Skip to content

Kamakura!

2. januar 2012

I dag var vår første hele dag i Tokyo, og vi er så heldige at vi kjenner noen veldig snille japanere som skal vise oss rundt de dagene vi skal være her . I dag har vi vært i byen Kamakura, som er veldig gammel og tradisjonell.  Utrolig fint å få med seg noen av de historiske stedene også :)
(Veldig kontrast til de moderne delene av Tokyo!)

Utsikt over byen Kamakura

«The Great Buddha of Kamakura»
Denne statuen er et veldig viktig landemerke i Japan. Absolutt verdt å få med seg :)

Sushi med makrell. Det var like godt sånn, som stekt (som jeg er vant til hjemmefra)

Mye av dagen har gått med til å prøve ut ny og spennende mat! Har prøvd masse forskjellig sjømat i alle mulige tenkelig og utenkelig former! Veldig spennende! (Jeg var så mett til slutt!!!)

Her spiser vi sushi på rullebånd! Gøøy!
Jeg begynner her å bli ganske sliten etter en lang dag med sightseeing, mye gåing, masse mat og ikke minst en kropp som ikke skjønner hva klokka er ;)

I morgen blir nok en spennende dag, med shopping og karaoke!! Det gleder jeg meg veldig til :)
(Håper kroppen er litt mer innstilt på japansk tid i morgen!)

Skulle ønske det var mulig å dele alt av inntrykk, opplevelser, mat osv, men det er jo dessverre litt vanskelig. Hihi.

6 kommentarer leave one →
  1. 2. januar 2012 4:45 pm

    Fine bilder, Janne!
    Fornøyd med kjøpet av kamera, eller? ;)

    Smak på og spis masse god (og kanskje rar) mat for meg også, da! Jeg vil prøve ALT når jeg kommer, vet du! :D

    Håper dagene fremover blir minst like spennende for deg som denne!

    *klem fra Thomas*

    • 2. januar 2012 11:09 pm

      Takk <3 Jeg er kjempefornøyd med kamera! Gadd ikke ta med meg speilrefleksen i går, og det tror jeg ikke gjorde noenting :)
      Hehe, jeg skal fortsette å smake på rare ting jeg! *prøvekanin* ;)

      Tusen takk, tror alle dager blir like spennende!
      Sov godt *stor klem*

  2. 2. januar 2012 6:14 pm

    Så heldig du er!

    • 2. januar 2012 11:06 pm

      Føler meg ganske heldig akkurat nå også. Tokyo er utrolig spennende! Og dette er bare starten på reisen :D Ser på bloggen din at du studerer i London, synes du er ganske heldig du også!!

  3. milliemol! :D permalink
    2. januar 2012 8:38 pm

    Hei søssa <3 så fine bilder! Jeg gleder meg til å besøke deg!! <3 ikke shop for mye, du må spare litt til shopping med meg! hihi! savner deg masse!

    • 2. januar 2012 11:04 pm

      Tusen takk <3 Jeg gleder meg også! Jeg skal ikke shoppe så mye, skal bare prøve ut noen av stedene til du kommer :P Hihi. Savner deg og, søta!! Håper du hadde det gøy på nyttårsaften :)

Legg igjen en kommentar

