Skip to content

かわいい!

6. januar 2012

Her kommer en skikkelig klespost, så for de av dere som ikke er så interessert i det, bare hopp over dette innlegget :P

かわいい (søt) er virkelig ordet for stilen i Japan! Den er ganske lik den vi har hjemme på mange måter, med florlette, blomstrete skjorter, blonder, shortser og høye hæler, den er bare hakket søtere! Og kanskje litt mer barnslig!  Jeg digger den (:P), og det er farlig for meg å gå forbi enhver butikk! Gleder meg allerede til vår/sommerklærne kommer, ser for meg butikker fylt med søte kjoler og skjørt! *drømme* Det kommer til å bli enda farligere for meg da …

Dette er det jeg har handlet så langt

Sko fra Forever21.

Genserne er også fra Forever21, mens skjorten ble kjøpt på Mystry Women

Dette handlet jeg i Harajuku:

Uimotståelig søte gensere!

Og enda mer uimotståelige søte shortser!

Nå skal jeg lukke igjen lommeboka for en stund, tror jeg :P

11 kommentarer leave one →
  1. Sylvi Næss permalink
    6. januar 2012 1:27 pm

    lekkert janne,- typiskt deg! Skulle gjerne vært der, ,ja!
    Klem fra tante Sylvi

    • 6. januar 2012 3:37 pm

      Hihi. Ikke sant! Masse fine janne-klaer her! Skulle gjerne hatt dere her alle sammen og delt det med dere. Stor klem

  2. Vibeke permalink
    6. januar 2012 2:38 pm

    Åh, så fin skjorte og søte gensere..!

    Klem <3

    • 6. januar 2012 3:38 pm

      Tusen takk! Veldig mye klaer i min stil, farlig vettu ;) Haaper alt er bra med deg og mannen. Tenker paa dere :)

  3. Heidi permalink
    7. januar 2012 10:49 am

    Åhhh mye lekkert her Janne <3 de skoa var bærre sååå rå. Klærne også. Typisk Janne mor klær. Tante digger også. Klemz. Masse gla i deg. Kozz deg videre du.

  4. Inger permalink
    7. januar 2012 11:14 pm

    Artig, alt hadde jo ditt navn på seg, måtte bare le……du, send kredittkortet hjem til gamlelandet før vårsesongen starter der….he he!

    • 8. januar 2012 3:41 am

      Hehe, tror nok kanskje jeg blir nødt til det!! Det er farlig mye som har mitt navn på seg her nede ;)

  5. 8. januar 2012 10:03 am

    Omg, det var mye fint tøy ja!! Ropte jo Janne lang vei, alt sammen :) Du kommer til å bli blakk før du skal hjem, haha .. Er mye fint her i Auckland og, jeg holder på å dø. De har masse sånne små nydelige klassisk Japan butikker, med søte klær, parykker og små rare dingser – elsker det. Blir dyrt detta ;)

    • 8. januar 2012 10:41 am

      Jaa, det er skikkelig skummelt her. Prøver å være sterk, men det failer innimellom. Haha.
      Høres ut som du har det temmelig farlig du også :P

      Shopping <3 Hihi. Vi kommer til å bli superblakke!

  6. Anna permalink
    8. januar 2012 11:20 pm

    Så mye fint, Janne :) Skjønner godt at du holdt deg unna shoppingen i Oslo i høst! Godt å se at du koser deg, håper du har det bra! :)

    • 9. januar 2012 8:24 am

      Hehe, ikke sant! Shopping her er såå mye gøyere! Jeg finner altfor mye fint :P

      Kjempekoselig å høre fra deg! Håper alt står bra til med deg også :)

Legg igjen en kommentar

