Skip to content

じゃまた!

13. januar 2012

Jeg har hatt en kjempefin uke sammen med venninnene mine, men nå er tiden kommer for å reise hvert til vårt og starte feltarbeidet! (Som jo er grunnen for at vi har reist til Japan ;)). Jeg reiser til Nagoya i morgen, og ska bo der i 4,5 måned. Veldig, veldig spent!! :D Men først skal vi ha en kveld ute i Tokyo, og det gleder jeg meg til. Det kan ikke bli annet enn supert! Bussen går nå snart, og jeg vet ikke når jeg har internett igjen, men jeg blogger så fort jeg har tilgang til nett! God helg!
Takk for en kjempefin uke. Kommer til å savne dere søtinger .. <3

4 kommentarer leave one →
  1. Sylvi Næss permalink
    13. januar 2012 9:40 am

    Hei janne! Tusen takk for alle bilder, det har vært super dokumentasjon av dine dager i Japan, så langt! Regner med at dere får en topp kveld og natt i Tokyo! Vi ønsker deg lykke til videre og håper vi kan snakkes på en eller annen måte snart! Gla i deg fra tante Sylvi og onkel Allan :)

    • 15. januar 2012 11:57 am

      Hei, det er godt aa hore dere synes det. Natta i Tokyo ble virkelig en hel natt. Hehe. Ganske morsomt og ganske slitsomt! Haaper vi kan skype snart! Glad i dere ogsaa. Masse klemmer :)

  2. 13. januar 2012 12:06 pm

    Så herlige bilder :)) fin gjeng! Ønsker deg ein fantastisk fin helg!!

Legg igjen en kommentar

