Skip to content

100 円 shop… og mat :P

16. januar 2012

Jeg bare elsker 100 yen shop! Fikk muligheten til å gå innom en stor butikk i dag også (har en liten en bare 50 meter unna :P), og jeg fikk med meg alle disse tingene for bare 90 kroner! Veldig veldig fint! Egentlig er det jo ganske teit, for jeg ville jo aldri kjøpt sminke til 8 kr hjemme!! Men vertsfamilien min sier det er god kvalitet, og at alle handler der, så det er jo verdt et forsøk iallefall :P

Søt sløyfe..

Så må jeg bare vise dere dagens middag: Teppanyaki! Innendørs grilling! Sykt godt. Man putter oppi alt det man liker av grønnsaker, kjøtt, fisk osv. Og så spiser man til man triller! Det serveres også ris til (såklart :P).

Nam, nam,nam… ;D

(Jeg har ingen til å ta bilder av meg nå som jeg reiser alene, så dere får holde ut med bilder av mat og diverse, inntil jeg får tatt noen bilder ;)).

8 kommentarer leave one →
  1. Astrid M Næss permalink
    16. januar 2012 5:07 pm

    Hei hei:)) Så mange fine ting du har kjøpt:)) Å så godt det ser ut den maten:)) Kos kos. Store klemmer:))<3

    • 18. januar 2012 7:47 am

      Jaa, all maten er supergod! Du burde bare glede deg, om dere kommer, for det blir MYE mat! Det er mat hele tiden :P

      Stor klem <3

  2. Sylvi Næss permalink
    16. januar 2012 11:34 pm

    Hallo gulljenta!!! Så mange fine ting,-til SÅÅÅÅ liten pris,- du må ha kommet til en drømmeverden!!! Godt det bare er god mat der,- sammen med risen, mener jeg!
    Store klemmer fra tante Sylvi og onkel Allan:)) Kos deg masse videre!!

    • 18. januar 2012 7:48 am

      Hehe, ja. Drømmeverden er virkelig ordet! Klær og sånn ellers er ikke så billig, men mange ting er billigere enn i Norge!
      Stoore klemmer til dere også :)

  3. 17. januar 2012 4:18 am

    Haha, de har noe lignende her i Auckland, 3,5 NZD for 1 ting, 3 ting for 10 NZD (som er ca 50 kr). Er så mye morro der, har lyst å bare shoppe alt!! Farlig :)

    Maten så superdigg ut! Nomz :)

    • 18. januar 2012 7:49 am

      Haha, ååh. Ikke sant! Kjempegøy altså (spesielt for oss to, som liker å kjøpe mange ting billig, istedenfor en dyr ting :P)

  4. 17. januar 2012 1:57 pm

    Så masse søtt!! gøy når det er så billig!! :)
    Maten ser kjempe spennende og god ut:)

    • 18. januar 2012 7:51 am

      Hehe, ja. Det er litt farlig når det er så billig! Klær ellers er ikke så mye billigere da, så jeg prøver å ikke kjøpe for mye! Vil heller spare meg til vår og sommer-klærne kommer :)

Legg igjen en kommentar

