Skip to content

Lost in 名古屋!

20. januar 2012

Nagoya er stoooort, og jeg må innrømme at jeg ikke har klart å motivere meg til å bli kjent med byen ennå. Har liksom ikke skjønt helt hvor jeg skal begynne! Derfor bestemte jeg meg i dag, for å gå hjem fra universitetet! Det er visstnok en tur på ca. 30 minutter. Jeg var ikke helt sikker på hvor jeg skulle gå, men tenkte å ta det som en fin gåtur! Litt trim har man ikke vondt av, og jeg hadde ikke dårlig tid. Koste meg med å titte på alt i gatene rundt omkring, og trodde jeg var sånn ca på rett vei. Men, etter 2,5 time med spasering fant jeg ut at jeg ikke hadde kommet noe særlig mye nærmere hjemme, så da måtte jeg bare finne en bane og komme meg hjem. Haha. Bedre lykke neste gang! Da tar jeg med kart..

Jeg tror jeg bor der nede et sted ….:P

Skal fikse meg sykkel i løpet av noen dager, og da blir det mye lettere å komme seg rundt omkring. Har skrevet opp en liste over alle stedene i byen jeg har lyst til å se, så når jeg får sykkel i orden, så skal jeg sykle rundt til disse stedene (hvis jeg greier å finne frem da :P)! Sightseeing OG trim blir ikke dumt! :)

God helg alle sammen :D

6 kommentarer leave one →
  1. Sylvi Næss permalink
    20. januar 2012 12:38 pm

    Hei snuppa mi!! Veeeeeldig stolt av deg,-det der med å gååå laaangt,- har du ganske sikkert fra tanta di!!!:). Tror nok det er lurt å få seg sykkel ja. Da kan du ihverfall komme langt på kort tid!!Så vakre blomster du gikk forbi på din vei,- ja ett vakkert skue kommer godt med!Vet du, jeg gleder meg til dine e-poster hver dag! Stadig sjekker jeg dataen! Den gamle reisebrevskonsulenten til NRK, Erik Diesen, kan bare gå hjem å legge seg,- i forhold til dine reisebrev!! Ha en flott helg og for det som er igjen av dagen/kvelden for deg,- må du kose deg alt du kan!!! Store week-endkoser fra tante

    • 21. januar 2012 12:13 pm

      Hehe, tusen takk, tante! Det var veldig hyggelig sagt :D Det ble visst en litt for lang tur til slutt, men jeg koste meg, og var veldig fornøyd med de fine blomstene jeg fant! Sykkel blir nok det beste fremover! Gleder meg til å se mer av byen :)

      Ha en veldig flott helg dere også! Stooor kos tilbake :)

  2. 21. januar 2012 11:56 am

    hehe, ikkje lett å orientere seg og finne fram, eg er virkelig elendig på slikt!! Tøff du er som begir deg ut på alt dette!! Sykkel høres bra ut, trim og sightseeing i ett, ikkje verst :) Håper lørdagen din blir fin!!

    • 21. januar 2012 12:17 pm

      Hehe, ja. Vanligvis liker jeg å gå rundt og finne frem til ting, men dette ble for mye altså. Oslo blir bare en liten by i forhold! Sykkel blir nok tingen fremover :)

      Håper du får en fin lørdag du også! :)

  3. 23. januar 2012 2:32 pm

    vilka fina bilder! :)

Legg igjen en kommentar

