Skip to content

Sightseeing!

21. januar 2012

I dag tok vertsfamilien meg med på litt sightseeing. Vi dro til et stort, gammelt tempel som heter Ozu Kannon! Det var helt amazing (jeg klarte selvfølgelig å glemme kameraet mitt hjemme akkurat i dag, så jeg har bare et par bilder som vertsfamilien tok :()! Området har også masse shopping! Et stort område har bare billige varer, og så er det et område med merkevarer. Vi kikket litt i begge områdene, men jeg kjøpte ingenting (faktisk!).
Her vifter vi (jeg og vertsmoren min) røyk på oss, for god helse!

Man kunne kjøpe en liten skål med mat til duene, og det var populært kan jeg si dere :P
To sekunder etter dette var vertsmoren min dekket i duer! Hehe!

6 kommentarer leave one →
  1. Sylvi Næss permalink
    21. januar 2012 6:49 pm

    Hei jenta mi!! Fikk ikke se bloggen din før nå! Har vært med din far på Giovani Sandefjord, han fikk handlet seg noen klær! Endelig fikk jeg se vertsmoren din! Så koselig det ser ut til at dere har det! Kos deg fortsatt snuppa mi og store klemmer til deg fra tante Sylvi :)) og onkel Allan:))

    • 22. januar 2012 12:01 pm

      Åh, det er godt du ble med han, så han fikk handlet seg litt nye klær :) De har mye fint der!
      Ja, hun er veldig søt, ikke sant? ;) Vi har det veldig koselig sammen! Ha en fin søndag! Mange klemmer herifra :)

  2. Inger permalink
    21. januar 2012 6:59 pm

    Skjønner du er godt i gang der borte nå……..Må ha vært en opplevelse bare det å dra ut med vertsfamilien. Klarer du konversasjonen med de?
    Mammaverten så utrolig koslig ut forresten. Hører ut som du er kommet til en familie som bryr seg, og det må vel være beroligende for dine her hjemme.

    Ellers, det er rett og slett ikke lov å glemme kameraet mer….))
    Må nu si som din tante, at jeg gleder meg og stort hver gang jeg åpner bloggen din!

    • 22. januar 2012 12:09 pm

      Ja, det er spennende hvilke steder de velger å ta meg med til! Vi snakker litt engelsk og litt japansk, så det blir litt sånn japanskengelsk! Vi forstår hverandre iallefall! Håper at det etterhvert kan gå mer over i japansk! Dessuten har vertsfaren min bodd fire år i Sverige, så han snakker en del svensk, og forstår dermed også litt norsk :D

      Hehe, nei. Kamera skal virkelig være med heretter! Limer det fast til kroppen ;)

      Takk igjen for veldig koselige kommentarer :)
      Hørte dere hadde fått masse snø hjemme? Er litt misunnelig :P

  3. Astrid M Næss permalink
    22. januar 2012 1:14 pm

    Hei hei:))
    Åh så koselig dere har det:)) Så bra:)) Godt å komme til noen som ikke bare prater Japansk, Lettere å fårstå hverandre:)) Iallefall greit nå på starten av oppholdet ditt.
    Her har det kommet mye snø ja,men ikke vær misunnelig, det er vanskelig å kjøre…he he. Truger og ski er de beste fremkomstmidlene for øyeblikket.
    Skal hilse fra tante Heidi,hun sender mange klemmer:))

    • 23. januar 2012 1:50 am

      Heihei! Det er sant altså, jeg greier som regel å gjøre meg ganske forstått på japansk, men det er alltid litt uvisst om den andre skjønner, så det er veldig godt å snakke med noen som du vet forstår innimellom også!

      Hehe, jeg er ikke så misunnelig på det å skulle komme seg frem i det været, men jeg skulle så gjerne ha gått på ski ;)

      I dag går jeg med vårjakke og ballerinasko, og jeg må jo si det er ganske fint! Får håpe det ikke ligger så lenge da, og at det snart blir vår hjemme også :)

      Hils masse til tante fra meg! ;D Stoor klem!

Legg igjen en kommentar

