Skip to content

Dagens antrekk?!

23. januar 2012

Haha. I dag stilte jeg meg opp på hovedplassen til universitetet, og tok noen bilder med selvutløser!  Passe flaut, men hva gjør man ikke for noen bilder til bloggen?! ;) Det er ikke så veldig varmt her ennå, men de dagene det er sol blir det såpass varmt at jeg kan gå med vårjakke og ballerinasko! Det må jeg innrømme er ganske fint, når det bare er januar :)

Genser fra Harajuku, shorts og ring fra H&M, ballerinasko fra Skopunkten

;D

Krøllene mine har jeg forresten fått ved å bruke dette trikset jeg fant på kk.no. Hadde i grunn ikke noe tro på det, bruke sokker for å få krøller høres jo litt rart ut, men det fungerer altså! Så genialt :D

15 kommentarer leave one →
  1. Vibeke permalink
    23. januar 2012 8:32 am

    Fine bilder av deg! Og så lurt triks, det må prøves ut.. ;)

  2. Vibeke permalink
    23. januar 2012 8:35 am

    Forresten, det ser så herlig ut med mildt vær! Ballerinasko i januar, det er jo helt fantastisk..! Ha en fin dag :D

    • 23. januar 2012 11:43 am

      Takk for det! Jeg ble overraska over hvor bra det funka altså! Du burde prøve det! Så enkelt å få krøller :D
      Mildværet er veldig deilig! Kan liksom gå med de klærne man vil allerede nå. Slipper å pakke seg inn :D
      Var på en sykkeltur nå i kveld. Det er vanligvis litt kaldt om kvelden, men frøys ikke. Det var bare deilig :)

      Ha en finfin dag dere også :)

  3. Sylvi Næss permalink
    23. januar 2012 9:43 am

    Så fine bilder av deg! Lurt triks! Det er nok mye klær du kan bruke til det formålet også!(kanskje ikke olabukser da!)Ja, her har snøen lavet ned i helgen, så det er nok 20 cm som har lagt seg,-flott for de som liker å gå på ski,-men kanskje akkurat litt for lite ennå!Som kjent,- så er jeg ikke akkurat ofte ute på skitur! Takk for flott blogg og kos deg masse videre! Onkel Allan hilser og stooooore klemmer fra tante Sylvi :))

    • 23. januar 2012 11:45 am

      Takktakk :) Hehe, kanskje du får ta deg en skitur, tante? ;) Akkurat den muligheten er jeg faktisk litt misunnelig på. Selv om jeg i grunn trives veldig godt med det deilige været som er nå! Takk for at dere følger bloggen, og kommenterer så mye, det er jo derfor jeg gidder å fortsette <3 Maange store klemmer! Ha en flott dag! Hils Onkel :)

  4. Heidi permalink
    23. januar 2012 10:45 am

    Hei på deg Jannemor <3 <3 <3 <3 Flotte bilder av deg som vanlig. Det er koselig og følge med på bloggen din. Stilig antrekk, og typisk for deg Janne. :-) Flott å lese at du har kommet til en vertsfamilie som tar deg med på ting og som er lett å komunisere med. Du er jaggumeg tøff også da. Så for meg runden din her om dagen, 1/2 times gåtur som ble til 2-3 timers. Ja ja jeg bor der nede et sted, satte meg bare på en t-bane jeg. Går så greit atte. :-)) Nå er det bare snart 5 måneder, så er du hjemme i Norge igjen. Tia går fort veit du. Og så har jo Mamma, pappa og Emilie planlagt en tur til deg. Du har mye å se frem til. Og på veien får du med deg mange flotte opplevelser og minner. Masse gla i deg. Blåser over noe klemmer. Den lille vinden du kjenner er klemmene jeg sender.

    • 23. januar 2012 11:48 am

      Hei tante! Såå koselig å høre fra deg :D :D Tusen takk for en veldig hyggelig kommentar! Jeg har vært mer enn heldig med hvordan ting har gått foreløbig, så jeg er bare så glad om dagen! Hehe, jeg liker å finne frem og sånn på egenhånd jeg, så det er kanskje derfor det ikke var noe stress.
      Uff, jeg synes tida går altfor fort jeg! Vil at hver dag skal være suuuperlang. Samtidig som jeg nesten ikke kan vente med å få besøk, og å komme hjem til alle jeg er så glad i hjemme. Håper det går bra med deg! Tenker på deg ofte <3
      Masse glad i deg også! *tar i mot klemmer og sender noen tilbake*

  5. 23. januar 2012 11:55 am

    Åhh beste bildene ever! De beste var det øverst til høyre og det med vind i håret! Og sokketriks? det skal jeg prøve O.o

  6. Inger permalink
    23. januar 2012 2:38 pm

    He he, som du leser av de andre kommentarene så er det ikke mye ballerina sko å se i kongeriket om dagen….)

    Så når vi får slike vårlige bilder fra andre siden av kloden, må vi få bli litt misunnelige…

    Tenk når du vender tilbake til oss, da er sikkert japansken flytende, ikke akkurat mye inflasjon i det språket gitt!!

    Klem

    • 24. januar 2012 2:04 am

      Hehe, ja. Jeg vil jo gjerne gå på ski, men eller så er det så deilig med litt vår :)

      Jeg føler ikke jeg har hatt noen særlig språklig fremgang ennå, men jeg har jo heller ikke vært her så lenge :P Skal se om jeg kan finne meg et kurs elns. Vil virkelig kunne snakke ordentlig når jeg kommer hjem!

      Klem *sender over litt vår*

  7. Astrid M Næss permalink
    23. januar 2012 5:23 pm

    Å det var flotte bilder:)) Deilig å gå med lette sko i januar:))
    Gleder meg veldig til å komme på besøk,Om 65 dager:))
    Klem:))<3<3

    • 24. januar 2012 2:05 am

      Takktakk! Åh, er det bare 65 dager!? Det hørtes ikke så lenge ut når du sa det sånn! Gleder meg allerede :D
      Tenker masse på hva jeg skal ta dere med på når dere kommer :) <3

  8. 24. januar 2012 7:39 am

    Haha, aww, så søt du er! :) Fint antrekk!! :)

Legg igjen en kommentar

