Skip to content

Antrekk igjen?!

24. januar 2012

Haha. Hadde mange lesere i går, så dere likte tydeligvis «Dagens antrekk»! :D Det er jeg veldig glad for, og fortsetter derfor å poste bilder av antrekk. Det er jo ikke akkurat som at det skjer noe annet spennende om dagen.. Hverdag er visst hverdag, uansett om man er i Japan eller Norge..

Skjorte fra Ebay, genser fra Forever21, jakke fra Ichi og shorts fra H&M

Tusen takk til alle som leser bloggen min, og ikke minst legger igjen så fine kommentarer! Det gjør det gøy å blogge :D

10 kommentarer leave one →
  1. Sylvi Næss permalink
    24. januar 2012 11:49 am

    Hei snuppa mi!! Så fin du er! Åhh, det ser så deilig ut å være ett sted uten snø! Klager ikke altså,- men allikevel! Nå skal jeg til tannlegen,-gleder meg til å bli ferdig med akkurat det! Veldig artig at du sender bilder på bloggen,- av klær eller hva som helst! Bare gøy! Sender deg mange koser og ønsker deg en fortsatt herlig Kveld!(det er vel det nå hos deg?)! Stooooore klemmer til deg fra tante Sylvi (og noen store til fra onkel Allan)

    • 24. januar 2012 12:22 pm

      Tusen takk, tante! Skjønner jo at du ikke er såå glad i snøen. Vi får bare håpe den ikke ligger så lenge :) Hvis det er noe trøst, så ble det veldig kaldt utover dagen når sola forsvant. Og det er visst meldt snø her også!
      Hihi, skal forsøke å blogge så ofte jeg kan jeg! Uansett hva det er :)

      Her er det kvelden, og ikke så lenge til jeg skal gjøre meg klar for senga! :)
      Masse lykke til hos tannlegen!
      Store klemmer tilbake til dere!

  2. Astrid M Næss permalink
    24. januar 2012 4:13 pm

    Flotte bilder Janne:))
    Bare 64 dager til vi kommer:)) Å nå er det helt sikkert:))
    Glerder meg<3:))

    • 25. januar 2012 3:27 am

      Takktakk!

      Åååh, jeg kan nesten ikke vente! Jeg håper virkelig vi er så heldige at kirsebærblomsten blomstrer mens dere er her, for det er visstnok helt fantastisk :D
      Gleder meg <3

  3. 24. januar 2012 7:01 pm

    Så fint antrekk! Likte detaljen med brystkreftsløyfen :)
    Misunner deg masse, masse oppholdet. Blir nok spennende!

    • 25. januar 2012 3:28 am

      Takk for det :)

      Ja, jeg synes aller dager er spennende, så prøver å nyte det så godt jeg kan :)

  4. 25. januar 2012 12:02 am

    Er bare en liten tur på nettet før jeg skal køye. Har vært på logemøte og trenger koble av litt før jeg tar natta. Koselig å avslutte med dine bilder og koselige kommentarer sammen med et glass vin. Savner forresten noen å dele vinen min med :-) Bjørn hilser. Klem fra Hilde

    • 25. januar 2012 3:29 am

      Hei Hilde! Takk for hyggelig kommentar. Høres deilig ut med et glass vin på kvelden! Vi får ta noen glass sammen til sommeren :) Gleder meg til det! Hils til Bjørn. Klem :)

  5. 25. januar 2012 10:46 pm

    Kjempefint antrekk, og så lekker skjorte du har under genseren, prikken over i`en! Så fin du er på håret, og den hårfargen din er bare så nydelig!

    • 27. januar 2012 3:12 am

      Tusen takk! Den skjorta kjøpte jeg på ebay for bare 50 kroner (inkludert frakt!). Skikkelig kupp :D

      Og tusen takk! :D

Legg igjen en kommentar

