Skip to content

Dagens bilde

25. januar 2012

Min nye favorittlakk, sammen med min nye favorittdrikk; Jasminte! :D

6 kommentarer leave one →
  1. Sylvi Næss permalink
    25. januar 2012 2:03 pm

    Hei igjen jenta mi:):):)! Lekker neglelakk a gitt! Håper ikke den er herdet på!! Og jasminte høres deilig og beroligende ut! Tror du får sende noe av den til meg! Den lukter nok veldig godt også! Her går dagene som før,- heldigvis får`n si! Kos deg videre med nye oppdagelser og opplevelser!! Sender over masse koser til deg fra tante Sylvi og onkel Allan:):):)

    • 27. januar 2012 3:14 am

      Takk! Hehe, den er ikke herdet på. Men sannelig vanskelig å få av denne også ..
      Jasminte er skikkelig godt. De selger det ferdig på flasker her, både kaldt og varmt. Er jo vanligvis ikke noen tedrikker, men har drukket masse te etter at jeg kom hit :)

      Godt å høre alt er bra med dere! Skal fortsette å oppdatere dere så godt det går!
      Stor klem :)

  2. Inger permalink
    25. januar 2012 8:15 pm

    Heftig lakk du har fått deg der da, artig!

    Jasminte hørtes veldig godt ut, er ikke noen tedrikker selv, men får ta en lukteprøve om jeg finner den….)

    Du må gjerne sende maaasse matbilder, da alt dere putter i munnen der, er jo ganske så fremmet for oss i Norden.
    Er litt fasinert av den fiskepuddingen du har blogget om et par ganger…..smaker det som normal fiskepudding, til tross for all farveklattingen? Er dette kanskje får å få de unge til å spise noe rimelig, sundt og billig…… eller er det mye E stoffer i disse farvene mon tro….

    Dont worry, jeg bare tenker høyt jeg…..kos deg masse.

    Ellers, artig å se den svarte Ichi jakken bli flittig brukt! Har den selv og, fin overgangsjakke.
    Ichi ser ellers ut til å fade litt ut i butikkene, synd…da det tidligere var et sprekt merke .

    • 27. januar 2012 3:18 am

      Hehe, ja. Litt pynt i hverdagen ;)

      Ikke noen særlig tedrikker jeg heller, men det er mye god te her, så det blir te hver dag, faktisk! :)

      Jaa, skal fortsette å oppdatere på mat. Kommer et par bilder i dag! Den fiskepuddingen ja.. hehe.. Den smaker som vanlig fiskepudding. Har sett de selger den i flere varianter på supermarkedet (både med pokemonfigurerer og greier.. ). Antar den nok er full av e-stoffer :P
      Japanerne virker ikke til å være så opplyste/opptatt av hva de putter i munnen som det vi i Norge er. Og en ting er iallefall sikkert. Det er ikke noen lavkarbobølge i dette landet! Ris serveres til hvert måltid. Også selv om det er poteter eller nudler ;)

      Den Ichi-jakka har jeg brukt mye altså. Rett og slett vært en favoritt i mange år nå! :)
      Synd at Ichi er på vei ut. De har jo så mye fint.. Blir ikke så lett å trekke de yngre kundene da, kan jeg tenke meg ..

      Klem :)

  3. 25. januar 2012 10:44 pm

    Ooh, den var lekker!! Glitter & glam <3 <3

    • 27. januar 2012 3:13 am

      Hihi, ikke sant! Jeg har skikkelig dilla på glitterlakker for tida, og denne er min absolutte favoritt <3

Legg igjen en kommentar

