Skip to content

いい天気ですね.

29. januar 2012

I dag har det vært kjempedeilig vær, så vertsfamilien tok meg med til en nydelig, liten park som ligger rett i nærheten :D

I parken kom vi plutselig midt oppi et cosplaytreff, og det måtte jeg såklart få noen bilder av :D

Vet ikke hvem de har kledd seg ut som, men fine var de ;D

Håper deres søndag blir like fin som min har vært! (Rart å kunne si det, men her er det altså allerede kveld ;))

4 kommentarer leave one →
  1. Sylvi Næss permalink
    29. januar 2012 2:05 pm

    Kjære «gullet vårt», ser ut til at du har hatt en flott søndag! Med en herlig vertsfamilie og for en flott park! COSPLAYtreff??trenger nærmere beskrivelse,-men ser ut til å være noen slags form for utkledning!! Sikkert veldig gøy!!Må få lov til å sende en god klem til tante heidi gjennom bloggen din,- vi 2 tantene syntes nok begge at det er rart med jenta vår laaaangt borte!Min søndag har til nå vært fyllt med kakebaking,- lager nå «sarah bernard» i langpanne. Fikk smake den hos min kjære venninne mette igår! Da var det ikke lang vei fra oppskrift til utførelse! Er treg på mye,- men kake vettt du!!!:)Dessuten elsker onkel kake,-så da så….! Vet ikke om du nå sover søtt i din seng,-og gjør du det,-så sover du nok like søtt som du er søt!! Mange gode klemmer til deg fra tante Sylvi og onkel Allan:):):):)

    • 30. januar 2012 2:23 am

      Ja, det var en veldig fin park, som blir enda finere når alle blomstene kommer! Det gleder jeg meg til :)

      Hehe, lagde en link på ordet cosplay, for de som ikke visste hva det var! Det er iallefall et treff, der folk kler seg ut som sine idoler fra tegnefilmer! Veldig morsomt! :)

      Ååh, kake hørtes godt ut! Ikke at jeg lider noen nød her, men skulle gjerne hatt et stykke av den kaka der ;D (haha, kake er det som er viktig, så da gjelder det å være rask ;))

      Nå sover dere sikkert, mens jeg er på plass på skolen for en ny dag!
      Store klemmer :)

  2. Inger permalink
    29. januar 2012 7:51 pm

    Takk for fine landskapsbilder, her snakker vi tydlig Japan, artig å se!
    Også så nydelig vær, du kan sikkert bare glede deg til våren der. Som » trøst» har vi minus 5 her på bondelandet, samt en god del snø.

    Costume/play opplegget var moro å få se derfra….var det i Japan det startet…… mon tro? Sendte bildene over til mitt barnebarn på 17, da hun er vel mye opptatt av denne trenden, sikkert for mye….
    Du snakket om at det for det meste er hverdag hos deg, men herreje hvor mye du opplever bare ved å spasere en tur i parken.

    Give us more, tror jeg kan si på vegne av de som følger deg, at : We like!!

    • 30. januar 2012 2:30 am

      Ja, den parken var veldig fin! Skal ta flere bilder der når blomstene kommer om et par måneder! :)

      Dager med sol føles allerede som vår for meg, så jeg koser meg :) Sender noen varme tanker hjem også, og håper det blir en tidlig og varm vår!!

      Cosplay er japansk ja, det kommer fra de japanske tegnefilmene (anime)! Skikkelig morsomt. Og folk er jo så flinke! Det er ikke bare det å kle seg ut, man skal også oppføre seg mest mulig likt som karakteren man er utkledd som! Så morsomt at barnebarnet ditt også liker det! Synes det er morsomt med alle som er interessert i noe fra Japan! Det var jo gjennom sånne ting min interesse for Japan begynte, og se hvor jeg er i dag?! ;)

      Så glad for at dere liker! Det er ikke så vanskelig å blogge, når selv hverdager er superspennende! :D

      Klem :)

Legg igjen en kommentar

