Skip to content

Altså :)

30. januar 2012

UPDATE! Takk for alle hygelig kommentarer i går! Jeg blir veldig glad av at dere liker bloggen slik den er :) Må bare oppklare at det ikke var noen bitterhet i innlegget mitt, jeg forstod at det ikke var noe slemt ment til meg eller bloggen min altså. Ville bare ha på det rene hva bloggen min skal handle om :)

Haha. Noen av mine antropologivenner, med mer seriøse blogger, «gjorde litt narr av» mine «Dagens antrekk». Jeg må bare si at jeg har aldri påberopt meg noen antropologisk/teoretisk blogg, og jeg ønsker heller ikke å ha det! Det får være i feltnotatene, og senere i masteroppgaven! Jeg ønsker bare å dele hvordan jeg har det, og hva jeg gjør mens jeg er i Japan, og det gjør jeg helst gjennom bilder! Fordi jeg er interessert i mote/klær, blir det derfor også en naturlig del av bloggen :)

I dag skal jeg i et uformelt møte, så jeg har på meg favorittkjolen fra H&M, og en cardigan fra b.young

Jeg har også fått meg en kanjibok (kanji = kinesiske tegn!) i dag, så nå skal det studeres! Forhåpentligvis kan jeg snart begynne å skjønne litt av hva som står skrevet overalt ;D

8 kommentarer leave one →
  1. Heidi permalink
    30. januar 2012 7:59 am

    Hei på deg Janne :-)) Flotte bilder. Helt super blogging synes jeg. Det er jo dette vi tanter ønsker å lese om. Se deg på bildene og høre om hvordan hverdagen din er i Japan. Mote og klær liker vi jo også, så stå på du gullungen :-))

    • 31. januar 2012 3:13 am

      Tusen takk, tante! :) Skal fortsette som før jeg da! Hihi. :)

      Mange varme klemmer hjem til deg!

  2. 30. januar 2012 8:38 am

    Jeg er gald «gjodre litt narr av» var i klammer, for ingen direkte satire var intendert. Om noe så var det selvutlevering av min egen manglene motesans ;)

    • 31. januar 2012 3:15 am

      Haha! No worries! Jeg skjønte det altså :) Var bare greit for meg å forklare hva min blogg skal handle om!

  3. Sylvi Næss permalink
    30. januar 2012 9:03 am

    Hei jannemor,-enig med tante heidi,-helt super blogging,-kan hende de ikke har noen som er interessert i hva de driver med,-(sorry,for dem!)sånn som du har!Syntes ihvertfall dine blogger er kjempekuule! Moro å se klærne dine og å se at du har det bra,-for det syntes veldig på deg! Ikke bry deg om dem!!(regner ikke med at du gjør det heller!)Igår meldte jeg meg inn på et nytt treningssenter som skal begynne i februar ca.11., her oppe på nanset. I den gamle dnbnor! Må prøve å få rista litt på skjellettet, med alt det har å dra på., blir tunge greier vett du!! Ellers er det jo VINTER her,- så langt har den oppført seg veldig bra! Men også værmessig ser det bedre ut der hvor du er,- det samme med maten,- om du hadde sett hva som ble servert her hver dag!!
    Ønsker deg en fortsatt flott dag!!Kos deg masse og så sender onkel og jeg mange gode varme klemmer til deg:):):):) Enda flere store klemmer fra tante Sylvi

    • 31. januar 2012 3:18 am

      Hehe, ja! Altså, det var ikke noe bitterhet i mitt innlegg altså. Det var bare greit å forklare at bloggen min ikke er «antropologisk». Jeg fortsetter som før :) Jeg vet også at mine venner bare tulla, og ikke mente noe med det! No worries!

      Masse lykke til på nytt treningssenter! Håper du kommer inn i en god rutine. Kanskje vi kan jogge en tur sammen til sommeren??? :P

      Hehehe, kanskje jeg får sende hjem noen japanske oppskrifter som dere kan prøve ut? Det er jo såå myye godt ;D

      Stor klemmer til dere også :)

  4. 30. januar 2012 1:21 pm

    Åå, så fine bilder av deg!! Kjempe fin kjole, den kledde du skikkelig godt, så søt :)
    Alle har no lov å blogge om ka dei vil, herlighet, elsker bloggen din som den er, vi får jo innblikk i korleis det er der nede.. kultur, mat, språk, og om deg.. eg elsker jo mote, så eg syns det er kjekt med litt innkjøpsbilder og antrekk:) keep it up!

    • 31. januar 2012 3:19 am

      Tusen takk, Regine!
      Jeg kommer til å fortsette som før, så veldig koselig å høre at du liker det jeg blogger om :)

Legg igjen en kommentar

