Skip to content

@ Starbucks!

1. februar 2012

I dag har vi faktisk hatt litt snø her i Nagoya, så jeg ble ganske kald på sykkelturen til skolen. (Måtte selvfølgelig snø akkurat den dagen jeg tok sykkel :P) Jeg har derfor satt meg godt til rette på Starbucks med en varm kakao og en spennende episode med CSI! Nice :)

Mmm <3

Beklager dårlige bilder, men  jeg var så kald.. Orka ikke ta bilder ute..

Skal snaart, snaart ta meg til noe mer fornuftig… ;)

15 kommentarer leave one →
  1. 1. februar 2012 8:11 am

    Alltid koselig å slå seg ned på en Starbucks! :)

    Misunner deg ikke snøen altså, men når det er sagt, så har det snødd i fjellene rundt her noen dager allerede, og her er det midt på sommeren. Tror vi må rømme fra Queenstown i god tid før vinteren ;)

    Kos deg videre med varm kakao på kalde dager, også er det bare å glede seg til våren! ;)

    • 1. februar 2012 11:48 am

      Ja, jeg har lagt igjen både mye penger og tid på Starbucks i det siste :P

      Nei, den snøen kan gjerne forsvinne, men jeg skjønner dere kan få det kaldt etterhvert dere også! Dere får finne dere et varmere sted innen vinteren kommer :)

      Jeg gleder meg allerede. Hihi. Godt det finnes kakao i mellomtiden ;)

  2. Vibeke permalink
    1. februar 2012 8:30 am

    Starbucks er god å ha på kalde dager, særlig fordi man kan sitte i timesvis uten at noen bryr seg.. Kos deg med innevær! Sender over kaffeklemmer fra lesesalen i syvende :)

    • 1. februar 2012 11:49 am

      Ja, ikke sant! Jeg har blitt veldig glad i Starbucks. De har så mye godt, også kan jeg kose meg der så lenge jeg vil :)

      Håper du har en bra dag på lesesalen! Skulle gjerne vært der og tatt en kaffepause med deg på Trygve :)

      • Vibeke permalink
        1. februar 2012 12:09 pm

        Ja, det hadde vært noe. Eller enda bedre – at jeg hadde vært der! ;) Ha en fin kveld da!

      • 1. februar 2012 12:14 pm

        Haha, ja! Det er sant! Da kunne vi gått på Starbucks, eller på Mister Donut! :P

        Takk for det! Ha en fin dag :)

  3. Sylvi Næss permalink
    1. februar 2012 10:48 am

    Kjære Janne,-starbucks så veldig godt ut!! Jeg har nettopp kommet fra fysioen,-og gikk faktisk før tida idag,-var sååå kaldt. Stokken viser -8,4 nå kl.10:40. Brrrr..kaldt,-så vi har nettopp tatt oss en kopp varm Nesquick,-deilig det også!Det er godt vi har de varmere tidene FORAN oss!!Kan godt se ut fra bildene at du ikke liker kjøligere vær,-skjønner deg veldig godt!Kos deg på skolen (du er vel forrsten gått hjem) eller under et teppe hjemme!!! Da håper vi alle på bedre vær!!! Masse klemmer til deg fra tante Sylvi :):)

    • 1. februar 2012 11:51 am

      Ååh, så kaldt dere har det! Da skal jeg ikke klage .. selv om det er blitt veldig kaldt her også. Blåser skikkelig isvind i dag! :/
      Godt det finnes kakao mens vi venter på våren ;)

      Vi får håpe det blir bedre vær snart! Bort med snø og is og kulde!!!
      Glad for at dere fikk kortet! Masse klemmer hjem til dere <3

      Jeg tror forresten du hadde likt Starbucks, de har mange drikker som ligner på den farlige gode vi drakk i Riga!! Farlig ;)

  4. Sylvi Næss permalink
    1. februar 2012 10:50 am

    Ikke til å tro!!!! Glemte å si TUSEN TAKK for det koselige kortet!!!
    Vi fikk det igår!
    Klemmer fra tante Sylvi og onkel Allan :):)

  5. 1. februar 2012 2:12 pm

    Åå, så kos med Starbucks.. det skal visst åpne i Oslo i disse dager, lurer på om det er i dag eller om det var i går.. på tide at det kom til Norge også!! :)

    Fine bider av deg som alltid, du har så masse søte topper!!!

    • 2. februar 2012 6:24 am

      Ja, jeg er er blitt litt for glad i Starbukcs. De har så mye godt :)
      Helt enig, det er på tide at det kommer til Norge også!

      Tusen takk! Den toppen har jeg kjøpt her i Japan. Det er såå mye søte klær her ;)

  6. Inger permalink
    1. februar 2012 8:06 pm

    Heisann, så flotte bilder av deg da. Den genseren du har der er helt nydelig, husker jeg rett kjøpte du den i Japan.

    Snø er pent det, men da må det være sol, vindstille og max minus 4-5…..overalt i kongeriket.

    Stemmer værprognosen fra yr.no får vi det «herlig» til helgen. Her på landet er det meldt minus 26 på lørdag.Så vi er nok mange som ønsker at de har tatt litt vel i der….)

    Kle deg godt og ta lange kveldsbad!

    • 2. februar 2012 6:26 am

      Takk for det, Inger! Den er kjøpt her i Japan ja. De har såå mye søte klær, jeg har lyst på alt :P

      Ååh, får håpe det ikke blir så kaldt for dere! Det høres ut som skikkelig innevær spør du meg. I dag våknet vi også til vinterlandskap, så har ikke sluppet unna vinteren jeg heller gitt :/

      Ha en fin dag!

  7. 1. februar 2012 9:03 pm

    Hei vennen! jeg følger med deg via bloggen din ! Kjempefine bilder av deg ( Ja, du er jo så nydelig ) ja, å få litt sne idag var kanskje litt overraskende ? Men du så frisk ut med røde roser i kinna,,, Godt at du koser deg der nede. Ikke noe hjemlengsel enda ? Så flott at Odd og Emilie skal besøke deg der nede !! Her går livet sin vante gang. Jeg har meldt meg inn i ett nytt treningsenter som åpner 11 februar, Det åpner i de gamle lokalene til DNB på Nanset. Rett over gaten for cafe Banken. Sylvi skal også begynne der . Gleder meg !! Kos deg videre,,,, Store klemmer ifra tante Gerd,,,,, PS. Hvis du laster ned word feud på mobilen din, så kan vi spille SCRABBLE ,,, Amund, Maria og Vibe er også med:):)

    • 2. februar 2012 6:28 am

      Hei tante! Så koselig å høre fra deg! Jeg har det bare fint vettu! Sånn bortsett fra at jeg savner dere alle sammen, så har jeg ikke hjemlengsel ennå.
      I dag våknet vi opp til 10 cm snø, så her er det også full vinter nå. Gleder meg veldig til besøk fra pappa, mamma og Emilie ja! Det skal bli så fint!

      Så spennende med nytt treningssenter! Håper det er bra og at dere får til litt ordentlig trening sammen! :)

      Håper alt er bra med deg også. Mange klemmer <3

Legg igjen en kommentar

