Skip to content

Shopping!

7. februar 2012

I dag har det vært grått og kjedelig vær i Nagoya, men.. det er ikke noe vits å deppe av den grunn! Det er jo perfekt shoppingvær! :D

Det er sikkert 20 slike Aeon mall i Nagoya! Bare i nærheten av der jeg bor er det 3 stykker :)

Det er masse fine klesbutikker, og det er også ganske billig!

Noe av det jeg prøvde i dag! Dessverre fantes ikke størrelse S, så noe av det ble litt for stort :/

Skjorten ble med meg hjem da! Jeg var egentlig på utkikk etter skjørt, kjoler og sko, men det fant jeg ingenting av! Også er jeg såå svak for søte skjorter, så jeg klarte ikke å la være å kjøpe den. Hihi! Skal prøve å ta noen bilder med den på i morgen!

I dag har jeg også meldt meg inn på et treningssenter rett i nærheten her. Det koster bare 100 kroner måneden, så det var ikke noe å lure på egentlig!

Den studentgruppen jeg har fått lov å være med i har ofte bare aktiviteter på kveldene og i helgene, derfor har jeg stort sett litt tid å slå ihjel på dagtid. Da er det fint å ha muligheten til å gå til et treningssenter!

7 kommentarer leave one →
  1. Astrid M Næss permalink
    7. februar 2012 4:43 pm

    Så masse fine klær,gleder meg ti å gå på shopping der:))
    Klem klem<3<3

    • 8. februar 2012 11:13 am

      Jaa, spar på pengene! Det er evig med butikker med masse fint <3

  2. 7. februar 2012 5:17 pm

    Liker at du har så masse bilder! Gøy å smugkikke på hva du driver med der borte ;)

  3. 7. februar 2012 5:18 pm

    Oi. Navnet mitt blei borte :P Sist jeg sjekka var ikke engang «akismet-fe58e42ad4441ffb52168f6c38824d44» mellomnavnet mitt :P

  4. Sylvi Næss permalink
    7. februar 2012 7:48 pm

    Hei jannemor,- tenke seg til at du kunne finne på å shoppe på en kjedelig dag!! Lekre bluser,- ja dette er jo midt i blinken for deg!! Rålekkert! Gleder meg til å se bildene med det nye tøyet på deg! Men synd at str. small var utsolgt! (det er vel ikke XL som går først der kan jeg tenke meg!)!
    Ellers har det vært en dag med mild temp., helt nede i -1, tror jeg. Farmor, tante Gerd og meg har vært hos tante Borgny i Sandefjord idag. Det var veldig koselig, vi så på veeeldig gamle bilder,- blant annet fra da din oldemor var ung!Det var veldig koselig. Og så spanderte Borgny bløtekake på oss. Den kjøpte hun nede i cafeen på senteret. Ja, det er vel det største bløtekakestykket jeg har sett. Kunne fint vært 3 personer på det, ja!Vel,- egentlig 4, om jeg skulle ha holdt meg til det rette! Men….du vet, man kan ikke alltid si NEI til fristelser! Så da er denne dagen snart ved veis ende! Imorgen skal kanskje Odd, Gerd og meg en tur ut til pappa! Siden jeg regner med at du nå sover på ditt søte øre, så gleder jeg meg til å se/lese hva du finner på imorgen! Kanskje vi får se deg i den nye fine blusen din??! Gode varme klemmer fra tante Sylvi :):):>:>

    • 8. februar 2012 11:16 am

      Hehe, ja.. Du blei vel overraska over at jeg fant butikker vel? ;)

      Så koselig at dere har vært hos Borgny! Ååh, bløtekake hørtes godt ut! Og, er det en ting jeg har lært i Japan, så er det at man bare må ta i mot og spise opp, så det var bra du gjorde ;)

      Ha det fint, tante! Takk for at du oppdaterer meg om å hva som skjer hjemme!
      Stor klem :)

Legg igjen en kommentar

