Skip to content

Cape!

10. februar 2012

Denne nydelige capen kjøpte jeg da jeg var på shopping for et par dager sider! Jeg falt bare helt for den! Elsker alle detaljene, som knappene, blondene på kragen, og sløyfen bak.. Dessverre er det ennå litt for kaldt til at jeg kan bruke den, men allerede om et par-tre uker burde det være varmt nok. Gleder meg!

Under har jeg en kjole fra Sorbet og en cardigan fra b.young

Når man har en så fin cape må man jo også ha et par nye,fine sko som man kan bruke til.
Eller hva? ;)

Det fine med disse skoene er at det faktisk går an å gå i dem :P

10 kommentarer leave one →
  1. Sylvi Næss permalink
    10. februar 2012 12:48 pm

    Hallo snuppa!! Rålekker cape!! Så fine detaljer og ja,- bare helt topp!Og sko ER JO KJEKT å kunne GÅ i da!!!De var også lekre! Du er så fin atte…! Har akkurat snakket med tante Marit i Bugården,- skal på besøk til henne til tirsdag! Det gleder jeg meg til! Skulle jo ha besøkt henne for ett år siden,- men du vet hvordan det er……tida flyr…..sammen med livet! Onkel er i Tønsberg å tar en jobb,- så da er jeg hjemme alene en stund! Allerede fredag igjen!? På tide å ønske deg god helg også da! Sender deg mange varme tanker sammen med mange varme klemmer fra tante Sylvi

    • 11. februar 2012 12:15 pm

      Hihi, tusen takk, tante <3

      Allerede fredag igjen ja! Høres ut som dere har nok å gjøre da, så da går jo tida fort.. :)
      Maaange gode klemmer <3

  2. Inger permalink
    10. februar 2012 7:47 pm

    Godt kjøp den capen, nydelige detaljer…..og igjen veldig deg.
    Skoene….tøffe, men hadde ikke tort og gått med de selv……har vel litt med alder og slike tulleting å gjøre….)))

    Håper du hadde «tom» koffert på innreisen, eller så får du be familien komme med tomme kofferten, slik at du får shippet noe hjem igjen…)

    Stor klem

    • 11. februar 2012 12:16 pm

      Hihi, takk Inger!

      Jeg hadde noen kilo å gå på da jeg kom. Også legger jeg igjen alt jeg ikke har bruk for.
      Pluss at jeg heldigvis får familien på besøk. Satser på at de kan ta med litt for meg :P

      God helg!
      Klem!

  3. siwlie permalink
    10. februar 2012 8:05 pm

    Den capen var kjempesøt. Og veldig kult med det smale skjørtet til. Misunner deg at du er i Japan. Må sikkert være fantastisk å få studere en annen kultur.

    • 11. februar 2012 12:17 pm

      Tusen takk :)

      Japan er helt fantastisk! Det er veldig annerledes enn Norge, så da blir det ekstra spennende!
      Hvis du har muligheten til å gjøre noe sånt kan det absolutt anbefales :D

  4. Anonym permalink
    11. februar 2012 4:59 pm

    Du er flott Jannemor… selv om jeg ikke har peiling hva som er in eller ut ;-) Selv kjører jeg som vanlig janus ulltøy, litt mommo-grov-ull-sokker og Aalesunds regntøy… men der har du meg ;-)

    Koselig å se deg på bloggen og føle at man deltar litt i din nye hverdag !

    Suss på nesa fra onkel!!

    • 12. februar 2012 12:05 pm

      Hehe, takktakk :P

      Høres iallefall ut som du har kledd deg fornuftig for den norske vinteren da! Skulle gjerne hatt noe av det varme tøyet ditt her, faktisk. Husene er såå kalde :P

      Veldig hyggelig at du liker bloggen og følger med!

      Stoor klem :D

  5. Anna permalink
    15. februar 2012 5:05 pm

    Så fin cape, og sko :-) Har fått et par nesten like hjem i posten selv, strålende fornøyd! Så nå blir vi fine til høsten :-)

    • 16. februar 2012 3:50 am

      Takk! :)

      Åh, så kult! Gleder meg til å se! Blir mye klesprøving til høsten, eller hva? :P

Legg igjen en kommentar

