Skip to content

Valentines Day!

14. februar 2012

Happy Valentines Day!

I Japan er tradisjonen litt annerledes på denne dagen! Valentines Day er det bare jenter som gir sjokolade til gutter. Om en måned, altså 14. mars, er det White Day, og da skal guttene gi tilbake til jentene! :)

Jeg har hatt en skikkelig kjedelig dag.. Jeg fikk ikke gjort noe av det jeg hadde planlagt, og det har bare regnet og regnet :/ Da er det fint å komme hjem til nytraktet kaffe, bolle m/vaniljekrem og favorittserien på tv! Og å få curryoden og hjemmelaget umeshu (plommelikør) til middag! Men; det beste av alt var likevel at jeg fikk levert rose på døren fra kjæresten min <3

Etter disse to bildene måtte jeg bare komme meg inn, for det regnet så fælt..

<3

Nå skal jeg drikke en kopp te, og ta meg et varmt bad.. så da har ikke dagen vært så ille likevel :D

Håper dere får en flott Valentines Day!

10 kommentarer leave one →
  1. Vibeke permalink
    14. februar 2012 1:22 pm

    Åå, så koselig med rose på døren! Og bolle med vaniljekrem – nam..! Høres ut som om din dag ikke ble så verst likevel. Har en lite produktiv dag selv, men i dag er jo en «helligdag» så vi får nyte dagen med god samvittighet ;) Håper du får en fortsatt fin kveld og uke. Sender over masse klemmer!

    • 15. februar 2012 4:51 am

      Hihi, nei! Den ble altså plutselig veldig bra! :D

      Hehe, good point! Det er jo «helligdag», så da er det lov å ta seg en liten pause, og ikke svette så mye for at man ikke får gjort så mye.. Det er dessverre ikke så lett å være like produktiv alle dager :/ Håper i morgen blir en bedre dag!
      Ser ut som jeg er i gang igjen, så sender over litt inspirasjon!

      Ha en fin uke du også! Hils mannen!
      Mange klemmer til dere :)

  2. 14. februar 2012 1:28 pm

    aaw han er meg en luring han thomas ;) Her regner det og om dagen, det er spennende kombinert med min daglige sykkeltur til klinikken. Men jeg begynner å få dreisen på sykkel + paraply teknikken som de eldre japanske mennene her er kløppere på. Synd jeg glemte min (paraply altså) på Lawson tidligere idag, og nå er jeg for lat til å hente den. Happy Valentines babe! ;)

    • 15. februar 2012 4:53 am

      Hihi, jaa! Det var akkurat det jeg sa til han også. Det var veldig uventa, og ble veldig godt mottat ;D

      Åh, kult at du begynner å få dreisen på den teknikken! Har lurt litt på å prøve meg selv, men det ser så vanskelig ut :P
      Får håpe været snur snart og bringer med seg vår, så vi kan dra ut på sykeltur i shorts og t-skjorte!

      Hehe, håper du fikk plukka opp paraplyen din til slutt ;)
      Happy Valentines :P (litt seint men ;))

  3. Astrid M Næss permalink
    14. februar 2012 4:35 pm

    Dagen må jo ha blitt fin med rose på døra:)) Så korselg:))
    Flotte bilder tross været.
    Glad i deg<3

    • 15. februar 2012 4:54 am

      Ja, det var veldig koselig! Smilte som en sol resten av kvelden :)

      Takk for det!
      Glad i deg også <3
      Teller ned nå..

  4. Sylvi Næss permalink
    14. februar 2012 5:18 pm

    Hei jannemor!! Sååå koselig med rose fra Thomas,-tilogmed på døren,- ja den gutten kan virkelig smelte hjerter!! Enda en dag med deilig mat, ja! gjør ikkeno om det regner da vettu!! Her har det vært fint vær idag,- opphold ihvertfall! Allan har akkurat hentet en valentinesgave til meg ( den sarah bernard, som jeg bakte for en stund siden,- som han er veldig glad i selv!)! Men sterk vilje som jeg har, så sa jeg ,nei takk,- ikke til denne jenta,nei! Vi begynte på treningssenteret her oppe igår! Veldig bra! Og mange fine apparater! Veldig deilig å ha det så nære+ at jeg har Gerd til å draaaaa meg dit! Men faktum er at jeg virkelig likte meg der!! Ellers er det lite nytt under den norske solen for øyeblikket! Det kan jo hende at du har lagt deg allerde,- og da sover du vel godt på ditt grønne øre! Får håpe du har hatt en flott Valentines dag da!! Skal hilse fra onkel Allan og store klemmer fra oss begge til deg:):):):)

    • 15. februar 2012 4:56 am

      Hihi, ja! Du kan jo se for deg hvor glad jeg ble! Var bare et eneste stort smil! Også hjalp det jo veldig med all den gode maten da, kan ikke være deppa pga været da ;)

      Så flink du er som sa nei.. det er ikke barebare!
      Godt å høre du likte deg godt på treningssenteret! Håper du finner motivasjon til å komme deg dit alene de dagene tante ikke kan :)
      Kanskje du kommer til å løpe fra meg til sommeren vettu.. :P

      Håper dere hadde en flott Valentines dag også! Snakkes snart!
      Mange klemmer <3

  5. Inger permalink
    14. februar 2012 9:41 pm

    Så flotte bilder, den blusen er bare helt nydelig.
    Koselig at det kom rose på døren Janne, er nok mange som savner deg her hjemme. Nå går nå heldigvis månedene fort, kanskje litt for fort for din din del da….

    Her på landet kom det en god del snø i dag, dog er været sånn av og på siste uken. Nesten bedre med 10 minus enn dette ca rundt 0 været. For da blir det innekaldt, grøss og gru……))))

    • 15. februar 2012 4:58 am

      Tusen takk, Inger!

      Ja, det var veldig hyggelig! Jeg savner jo alle hjemme fælt, så jeg er lit delt.. Vil at tida skal gå fort, og ikke fort på en og samme tid.. Mest sannsynlig kommer jeg til å tenke at det gikk for fort :P

      Kjedelig med sånn vær da.. Det er det verste .. når det bare blir slaps..
      Får håpe det snur og blir litt bedre vær snart :)
      *sender over noe varmere vær*

Legg igjen en kommentar

